|
کدخبر: 174360

جزئیات عرضه گندله گل گهر در بورس کالا

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران فردا میزبان عرضه ۱۳۴ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن است که عرضه ٣٠ هزار تن گندله غول معدنی کشور شرکت گل گهر برای نخستین بار پس از پذیرش در بورس کالای ایران انجام می شود.

معدن جزئیات عرضه گندله گل گهر در بورس کالا

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا فردا ۹۰ هزار تن گندله سنگ آهن در بورس کالا عرضه می شود که ۳۰ هزار تن آن متعلق به غول معدنی کشور شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، ۵۰ هزار تن مربوط به شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان و ۱۰ هزار تن نیز برای شرکت فولاد سیرجان ایرانیان است. عرضه اپال پارسیان دومین عرضه این شرکت بوده و هفته قبل نخستین محموله آن با موفقیت به فروش رسید.

تمامی محموله های فوق تحویل درب کارخانه بوده و محموله های اپال و سیرجان ایرانیان هر یک به قیمت ۳۵ هزار و ۲۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم بر روی تابلو معاملات می رود درحالی که گندله گل گهر ۳۵ هزار و ۵۰۰ ریال تعیین نرخ شده است.

عرضه ۴۴ هزار تن کنسانتره

از سوی دیگر تالار صنعتی بورس کالا فردا عرضه ۴۴ هزار تنی کنسانتره را نیز شاهد خواهد بود که شامل ۲۰ هزار تن کنسانتره شرکت نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد، ۱۵ هزار تن کنسانتره شرکت مهندسی فکور صنعت تهران، ۵ هزار تن کنسانتره شرکت سنگ آهن آک کهور و ۴ هزار تن کنسانتره تولیدی و بازرگانی نیک امیدواران مکران می باشد.

قیمت پایه کنسانتره سنگ آهن نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد ۲۳ هزار و ۹۰۰ ریال بوده درحالی که کنسانتره شرکت های شرکت مهندسی فکور صنعت تهران، معدنی سنگ آهن آک کهور و تولیدی و بازرگانی نیک امیدواران مکران به ترتیب ۲۴ هزار ریال، ۲۱ هزار و ۲۰۰ ریال و ۱۹ هزار و ۸۵۰ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه خواهند شد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر