|
کدخبر: 106356

۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز را از دست ندهید (۴ تیر ۹۹)

در ادامه می‌توانید اخبار مهم اقتصادی امروز را بخوانید.

خودرو ۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز را از دست ندهید (۴ تیر ۹۹)

افزایش حق مسکن کارگران تصویب شد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهاد افزایش کمک‌هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار را با قید دوفوریت جهت بررسی و تصویب به هیات وزیران ارائه کرد که مورد تصویب قرار گرفت.

اظهارات جدید روحانی درباره مهار قیمت ارز

رئیس جمهور گفت: وظیفه ما به عنوان دولت و همه مردم این است با هم مشکلات را حل کنیم این مشکلات به یک فرد و دستگاهی مرتبط نمی‌شود و این شرایط مربوط به ویروس کرونا و تحریم است.

فعلا قیمت موبایل ارزان است!

عضو هیات‌مدیره انجمن واردکنندگان گوشی موبایل می‌گوید: نرخ موبایل در ایران ارزان‌تر از سایر کشورهاست و فعلا نرخ موبایل ارزان است. توصیه ما به مردم این است چنانچه قصد و امکان خرید دارند در این شرایط شاید بهتر باشد موبایل خود را خریداری کنند.

بیشترین معاملات مسکن در کدام دامنه قیمتی رخ داده؟

مقایسه آماری واحدهای مسکونی خریداری شده در تهران طی ۱۴ ماه گذشته نشان می‌دهد با توجه به افزایش نرخ مسکن و کاهش قدرت خرید مردم، عمده معاملات حول واحدهای ۴۰ تا ۶۰ متری بوده است.

آخرین وضعیت بازار خودرو (۴ تیر ۹۹)

متأسفانه روند افزایشی نرخ دلار به همراه عدم یک سیاست‌گذاری روشن جهت مدیریت بازار خرید و فروش خودرو باعث شده تا نرخ خودرو‌های داخلی این هفته ۵ تا ۱۵ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

متوسط قیمت مسکن در تهران چقدر است؟

براساس گزارش دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، متوسط نرخ هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در خردادماه امسال با افزایشی ۱۲.۱ درصدی نسبت به ماه قبل، به ۱۹ میلیون و ۷۱هزار تومان رسیده است.

کاهش قیمت دلار آغاز شد

امروز چهارشنبه چهارم تیر ماه نرخ ارز در صرافی ملی برای دومین بار اعلام شد.

پارامترهای قیمت ‌گذاری خودرو تغییر می‌کند

بازرس سازمان بازرسی از برگزاری جلساتی با شورای رقابت برای تعیین نرخ خودرو خبر داد.

بیمه بیکاری در چه مواردی قطع می‌شود؟

بررسی وضعیت بیمه بیکاری در سال ۹۸ نشان می‌دهد که تعداد کل مقرری بگیران بیمه بیکاری ۲۴۵ هزار و ۱۹۷ نفر بوده است که نسبت به سال پیش از آن ۶.۵ درصد کاهش را تجربه کرده است.

خیر و شر گرانی دلار

یک کارشناس اقتصادی گفت: یکی از اشتباهات ارزی در کشور تثبیت نرخ ارز مصنوعی با ابزار دلار نفتی بوده است؛ در دوره جدید بانک مرکزی از این سیاست کمی عقب نشینی شده است و بانک مرکزی تلاش می‌کند نرخ ارز را تقریباً متناسب با تورم رشد دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها