|
کدخبر: 110586

آخرین وضعیت هواشناسی کشور (۹۹/۰۴/۲۶)

سازمان هواشناسی از بارش باران، وزش باد شدید موقتی و عدوبرق در برخی استان‌ها تا شنبه هفته آینده، خبر داد.

جامعه آخرین وضعیت هواشناسی کشور (۹۹/۰۴/۲۶)

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، شمال شرق کشور، برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرق، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، نیمه غربی کرمان، ارتفاعات هرمزگان، و فردا (جمعه ۲۷ تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، غرب رمان جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

شنبه هفته آینده در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در شمال غرب کشور نیز در ساعات بعدازظهر رگبار باران گاهی وزش باد و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. روزهای یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی ۵ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است. از فردا تا اواسط هفته در نوار شمالی و غربی کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده و امروز نیز دریای خزر مواج است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها