برخی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کردهاند که برخلاف ادعای مدیران این صندوق، حقوق بازنشستگی خردادماه هنوز برای تعدادی از بازنشستگان واریز نشده است.
این در حالی است که روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری روز گذشته (۳۰ خرداد) در اطلاعیهای از پایان واریز حقوق خردادماه بازنشستگان خبر داده بود.
اختلاف نظر صندوق بازنشستگی و بانک صادرات درباره علت تأخیر
با وجود پیگیریهای انجامشده از مسئولان ذیربط، تاکنون پاسخی رسمی در این زمینه ارائه نشده است. با این حال، بازنشستگان میگویند در تماس با روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری به آنها اعلام شده که مشکل از بانک عامل، یعنی بانک صادرات، است و عدم واریز حقوق برای بخش محدودی از بازنشستگان کشور ناشی از نقص در عملکرد این بانک عنوان شده است.
در مقابل، بانک صادرات نیز تأکید دارد که مشکل عدم واریز حقوق برخی بازنشستگان به صندوق بازنشستگی کشوری مربوط میشود.
ما همچنان پیگیر علت عدم واریز حقوق خردادماه برای برخی بازنشستگان دولت هستیم. همچنین تا لحظه تنظیم این گزارش، روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری به تماسهای ما پاسخی نداده است.