رئیس سازمان بورس از تصمیم این سازمان برای رفع مشکل «بسته بودن نمادهای معاملاتی» شرکت های بورسی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با شیوه جدید که در هفته های آینده اجرایی می شود، حداکثر زمان بسته بودن نماد شرکت ها ۶۰ تا ۹۰ دقیقه خواهد بود و پس از آن بازگشایی می شود.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا،شاپور محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اقدام تحولی بزرگ در بازار سرمایه ایران خواهد بود و اختیار تصمیمگیری را به سهامداران شرکت ها می دهد. وی تاکید کرد: سازمان بورس وظیفه شفاف سازی عملکرد شرکتها را دارد و این سهامداران هستند که باید درباره وضعیت سهام شرکت ها تصمیم گیری کنند. رئیس سازمان بورس افزود: در ساز و کار جدید شرکت هایی که اطلاعات شفاف به سازمان بورس نمی دهند، به مردم اعلام می شوند و حتی جزئیات مکاتبات با آنها نیز اعلان میشود. محمدی گفت: با این کار تنها نمادهایی در تابلوی بورس بسته می مانند که با حکم قضایی باشد.