|
کدخبر: 289224

درب ضد سرقت ترک + بررسی مزایا و معایب

درب ضد سرقت ترک به عنوان یکی از پرطرفداران دربهای ضد سرقت موجود در بین مدلهای مختلف دربهای ضد سرقت (درب ضد سرقت ایرانی و چینی) می‌باشد، که شما می‌توانید برای خرید آن را انتخاب کنید. دلیل پرطرفدار بودن درب های ضد سرقت ترک به این خاطر می باشد، که در ساخت و طراحی آن از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه و یراق آلات استفاده می شود، تا بتوانند امنیت کامل منازل و یا دفاتر کاری شما را تأمین کند. پس به طور کلی میتوان گفت، که درب ضد سرقت ترک اصل به درب هایی گفته می شوند، که توسط افرادی که در این زمینه در حال فعالیت هستند، از کشور ترکیه وارد کشور می شود، و تحت عنوان پک کامل وارداتی ترک و درب های مونتاژ ترکیه برای فروش به بازار عرضه می شوند.

درب ضد سرقت ترک

برای مشاهده محصولات درب ضد سرقت کلیک کنید.

درباره درب ضد سرقت ترک بیشتر بدانید.

حال ممکن است، این سوال در ذهن برخی از افراد به وجود بیاید، که چرا درب ضد سرقت ترک می تواند انتخاب مناسبی برای خرید باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، این نوع از درب ها به خاطر مزایا و ویژگی هایی که دارند، به افراد کمک می کنند، تا آن ها بتوانند به صورت صد در صدی امنیت منزل خود را برای جلوگیری از افراد ناشناس و سارق تأمین کنند. شاید اگر درب ضد سرقت ایرانی را برای خرید انتخاب کنید، قیمت مناسب تری داشته باشند، و انتخاب این درب ها به افرادی پیشنهاد می شود، که بودجه ی محدودی را برای خرید در نظر گرفته اند. برای این که مطمئن باشید، انتخاب مناسبی دارید، با ما همراه باشید، تا با بررسی مزایا و معایب درب ضد سرقت ترک بپردازیم.

با توجه به این که نمونه های مشابه را ممکن است، تحت عنوان درب ضد سرقت برای فروش عرضه کنند، شما چگونه می توانید به تشخیص درب ضد سرقت ترک انتخابی خود مطمئن باشید. برای انجام این کار کافیست، به مواردی مانند تکنولوژی تولید، نوع متریال، بسته بندی و یراق آلات درب توجه داشته باشید، تا مشخص شود، که درب ضد سرقت ترک است، و یا ایرانی. هم چنین اختلاف هایی در استراکچر (ساختار) درب ضد سرقت ترک و ایرانی وجود دارد، می تواند به تشخیص کمک کند. از دیگر مشخصاتی که به شما کمک می کند، تا شما بتوانید درب ضد سرقت ترک را تشخیص دهید، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تعداد لولا 4 عدد می باشد.

  • قابلیت رگلاژ درب وجود دارد.

  • سیستم قفل مجهز به 8 زبانه متحرک همزمان می باشد.

  • دارای 8 عدد کلید کامپیوتری می باشند.

  • تولید در ابعاد استاندارد 110*210 و 180*217

  • مجهز به 6 عدد پیم ثابت لولا

  • مجهز به قفل سرایداری و روز بند 

  • دور تا دور لنگه درب آلومینیوم وکیوم شده است.

  • ساختار داخلی تشکیل دهنده ی درب ها از ورق فولادی یکپارچه با پل های استحکام دهنده طراحی شده است.

  • جهت جلوگیری از هدر رفت سرما و گرما، گرد و خاک دور تا دور لنگه و یا چهارچوب از نوار درزگیر استفاده می شود.

  • چارچوب در نظر گرفته شده برای این درب ها دارای ضخامت 17 سانتی متر و قطر ورق آن ها 1.4 میلی متر می باشد.

  • لولای در ضد ترک از داخل کاملاً قابل مشاهده است، و قابلیت باز شدن 180 درجه دارد.

  • وزن این درب ها بیشتر از 75 کیلوگرم می باشد.

  • پهنای در نظر گرفته شده برای درب ها می تواند 14، 16 و 18 سانت می باشد. در صورتی که درب ضد سرقت ایرانی را انتخاب کرده باشید، این ورق 1.25 میل می باشد.

درب ضد سرقت ایرانی

قیمت درب ضد سرقت ترک

قیمت درب ضد سرقت ترک با توجه به موارد مختلفی اعم از نوسانات موجود در بازار برای فروش، نوع و کیفیت یراق آلات، نوع قفل‌ های درب، ابعاد درب، نوع روکش، روکش عایق، میزان کنده‌ کاری و برجستگی‌ های روی درب و.... تعیین می شود. شما می توانید جهت استعلام قیمت به روز، مشاوره رایگان و خرید اینترنتی با کارشناسان فروشگاه سنا درب ارتباط برقرار کنید.

درب ضد سرقت ترک بهتر است یا ایرانی؟

درب ضد سرقت ترک از نظر کیفیت و قیمتی که دارند، در مقایسه با درب ضد سرقت ایرانی و چینی بهتر می باشند. امروزه با وجود تولید کننده های پرقدرت ایرانی، این مقام در حال جا به جایی است. در نظر داشته باشید، که درب های ساخت ایران از نظر ظاهر و کیفیت تا حد بسیار زیادی شبیه به درب ضد سرقت ترک اصل می باشند. درب ضد سرقت ایرانی در مقایسه با درب های ترک قیمت مناسب تری دارند، و شاید یکی از این موارد بی کیفیت بودن و مواردی از این قبیل نمی باشد. با توجه به این درب ضد سرقت ایرانی دارای قیمت داخلی می باشند، و هزینه های ناشی از هزینه های مربوط به گمرک و... را کاهش می دهد، انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. در مورد چارچوب درب ها باید گفت، که هر چقدر که ضخامت درب بیشتر باشد، می تواند میزان دیلم خور بودن درب را کاهش دهند، و میزان مقاومت و استحکام درب ها را افزایش می دهند.

درب ضد سرقت ترک

معایب درب ترک

یکی از معایبی که باعث می شود، شما نتوانید به راحتی نسبت به خرید درب اقدام کنید، عدم وجود فوم پلی یورتان در درب ترک می باشد، این مسئله همان طور که گفتیم، در مورد درب ضد سرقت ترک اصل وجود ندارد. پس از تولید ورق پانچ و قوطی های آهن 2 میلی متری جهت زیر سازی و قرار دادن آن در چارچوب های خاص و متفاوت می شود، و حال نوبت به مرحله ی آخر تولید استراکچر درب می رسد. در مورد تزریق فوم پلی یورتان برای عایق کردن بدنه ی درب باید بگوییم، که تزریق این فوم به این صورت است، که روکش فلزی و یا هر کدام از انواع روکش، روی استراکچر نصب می شود، و بعد از آن در به صورت افقی در دستگاه مخصوص خود قرار می گیرد. عایق بودن این درب ها فقط مربوط به قسمت صوتی آن نیست، بلکه با استفاده از پشم سنگ که دارای نقطه ذوب بالایی می باشد. در مورد لولاهای انتخاب شده برای درب ها هم باید بگوییم، که در حالت کلی تعداد لولای درب ترک بیشتر از دو عدد لولا می باشد، تا بتواند وزن بالای درب را تحمل کند. درب روکش فلزی از محصولات ارزان و مقاوم بازار به شمار می رود.

برای خرید درب ضد سرقت ترک و ایرانی با شماره 09125610959 تماس بگیرید.

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها