|
کدخبر: 121210

یک پیش‌بینی برای بورس بازان غمگین

طی دو روز اخیر شاخص کل چیزی حدود ۵ درصد ریزش داشته و شاخص کل به کانال یک میلیون و ۵۷۰ هزار واحد رسیده است. اما بازار فردا چه می‌شود؟

بورس یک پیش‌بینی برای بورس بازان غمگین

گلناز میرسلیمانی، کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: اگر همین ریزش‌ها از اول بدون دخالت اتفاق می‌افتاد و سعی نمی‌کردند شاخص کل را با حمایت بی‌فایده از نمادهای شاخص‌ساز مثبت نگه دارند قطعا بازار زودتر به روند تعادلی و بعد صعودی خود بازمی‌گشت.

او در ادامه اضافه کرد: چیزی که در بازار مشهود است بی‌اعتماد و جو هیجانی در بازار است که صف‌های فروش طویل را حاصل می‌شود، اخبار حمایتی دروغ و بی‌اعتماد کردن مردم باعث از سوی مسئولان به شدت روی روند منفی بازار تاثیر گذاشت ولی اگر از همان روز اول بازار دستوری حمایت نمی‌شد و حقوقی‌ وارد بازار نمی‌شد شاید بازار زودتر به روند تعادلی خود بازمی‌گشت.

او در رابطه با بازار فردا و حمایت از بازار گفت: فردا صف‌های فروش ادامه دارد و بازار فعلا روی روند منفی حرکت می‌کند، اما فکر می‌کنم اگر قرار است از بازار حمایت شود باید اول از سهم‌های غذایی، دارویی و یا سیمانی حمایت شود زیرا سهم‌های بنیادین و شاخص‌ساز قدرت نقد شوندگی زیادی دارند و خرید و فروش بیشتری دارند ولی این سهم‌ها بیشتر از دو ماه رشدی نداشته و توجهی به آنها نشده است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: تنها چیزی که می‌تواند کمک کند این است که بازار دیگر دستوری نباشد و اگر حمایتی قرار است انجام شود از طریق صندوق توسعه انجام شود. مردم فکر می‌کنند دولت کارش با بازار سرمایه تمام شده اما اینگونه نیست و بازار در بلند مدت بهتر می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

اخبار مرتبط

  • مصطفی ارسالی در

    جونه هر کی دوست دارین نه خودتون پیش بینی کنین نه کارشناسانتون

  • غلامرضا ارسالی در

    والا من ۶۵سالمه اول انقلاب کارشناس اقتصا دکم بود اماالان هردقیقه به آمارکارشناسان اضافه میشود که معمولا حاوی پیامد توهمی وخیالی اند باید حمایت ازتمام بورس باشد ن ه اول غذایی بعدسیمانی و....

  • ناشناس ارسالی در

    این کارشناس بلاشک خودش سهام دارویی وغذای ی وسیمانی دارد مرد حسابی این سهامو قیمتش و بیست برابر کردین با ترفند واسه همینه ک ه کسی نمیخره میخواهین سهم بیست برابر شده را دولت بیاد از شما بخره وشما پولتون آ زاد بشه

  • ناشناس ارسالی در

    بور س را بحال خودش بگذارید ومصنوعی دخال ت نکنید .که ضررش بیشتر است مگر کم بالا ر فته .کمی فکر ارزکنید گرانی ارز خانمان س وز تر است .وتمام جامعه را در بر میگیرد .جلو گرانیها را بگیرید .

  • ناشناس ارسالی در

    چرا از اول مردم را تشویق میکردند مردم و ارد بورس شوند هر کس اهل بورس بود خودش وا رد میشد . در این هنگامه بی ثباتی اقتصادی چه کارخانه ای میتواند تولیدش را زیاد کن د . تشویقات بی مورد نکنید که مردم برری ا ز پول پول از گرسنگی کشیدنشان در در بورس بریزند. شخصی را میشنایم قبل از سقوط پول ده میلیون داراییش را در بورس گذاشت .از ف ردایش بورس سقوط کرد . جواب اینراچه کسی م یدهد .حالا بر راضی نگهداشتن .بورس بازان باید از خزانه مملکتی جبران شود . حرمت پو ل رانگهدارید .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها