|
کدخبر: 328552

اختصاصی گسترش نیوز؛

بازار اجاره ملک برای ستاد انتخاباتی داغ شد | قیمت های میلیاردی فقط برای چند روز

در این گزارش به بررسی قیمت انواع رهن و اجاره ملک برای ستاد انتخاباتی پرداخته ایم.

اقتصاد بازار  اجاره ملک برای ستاد انتخاباتی داغ شد | قیمت های میلیاردی فقط برای چند روز

تنور انتخابات در آستانه گرم شدن است و عده ای هم در این میان به فکر کاسبی و پر کردن جیب خود افتاده اند. همزمان با تایید صلاحت کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عده ای که ملک و مغازه ای دارند، تصمیم گرفتند تا برای تبلیغات و ستاد انتخاباتی کاندیدا، ملک خود را با قیمت های فضایی اجاره دهند. البته این موضوع که کاندیدا می توانند هر میزان که بخواهند ستاد انتخاباتی داشته باشند درست است اما اینکه عده ای بخواهند از این فرضت پیش آمده استفاده کرده و ملک خود را برای ستاد انتخاباتی آگهی کنند جای سوال دارد.

انتخابات_ریاست

با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه شدیم که تعداد آگهی ها برای اجاره مغازه و خانه به عنوان ستاد انتخابات بسیار زیاد است و هر فرد قیمت های بالایی را برای ملک خود پیشنهاد داده است. در این میان از مغازه های ۸۰ متری تا خانه های ویلایی چندصد متری وجود دارد. در یکی از آگهی ها، یک خانه ۱۵۰۰ متری با ۱۴ واحد به چشم خورد که مالک، آن را برای ستاد انتخابات به مبلغ یک میلیارد تومان اجاره می دهد. این ملک دارای ۲ طبقه و ۵۰ اتاق است. در یکی دیگر از آگهی ها به ملک بزرگ تری رسیدیم که مالک برای آن ۵ میلیارد تومان برای دوران انتخابات می خواهد.

اجاره-انتخابات

اجاره-انتخابات۲

با جست و جوی بیشتر، ملک های بیشتری هم پیدا کردیم که قیمت های خاص خود را داشتند. برای مثال یک ساختمات ۱۲۰۰ متری که دارای ۴ اتاق است ۲ میلیارد تومان پول پیش می خواهد و روزی ۹۰ میلیون اجاره نیاز دارد.

در جدول زیر می توانید قیمت انواع ملک برای ستاد انتخابات را مشاهده کنید.

 

ملک

رهن

اجاره

ساختمان ۲ طبقه

 

۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰

مغازه ۳۴ متری

۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰

۵۰،۰۰۰،۰۰۰

ساختمان ۳ طبقه

 

۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰

ساختمان ۱۲۰۰ متری

۲،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰

۹۰،۰۰۰،۰۰۰

ساختمان ۵ طبقه

۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰

۱،۲۵۰،۰۰۰

ساختمان ۱۶۰ متری

۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰

 

 

جدول بالا نشان می دهد که قیمت ملک برای اجاره ستاد انتخاباتی نرخ بالایی دارد. البته این نکته را باید درنظر داشت که آیا کاندیدای محترم، چنین ملک هایی را برای ستاد انتخابات خود انتخاب می کنند یا قصد دیگری خواهند داشت. به هرحال می توان گفت افراد بسیاری ملک خود را برای دوران انتخابات جهت ستاد انتخاباتی آگهی کرده و اجاره می دهند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها