|
کدخبر: 314959

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت این ماگ باور نکردنی است / ۸ میلیون برای گرم کردن یک نوشیدنی!

خرید ماگ برای اغلب افراد در دسته خریدهای جذاب به حساب می آید، طوری که برخی در خرید آن افراط کرده و کلکسیونی از انواع مختلف ماگ دارند. در گزارش زیر به بررسی قیمت های مختلف ماگ در بازار می پردازیم.

اقتصاد قیمت این ماگ باور نکردنی است / ۸ میلیون برای گرم کردن یک نوشیدنی!

ماگ (Mug) یک واژه انگلیسی است که به یک نوع ظرف عموما استوانه‌ای و بدون درب گفته می‌شود. ماگ‌ها اغلب از موادی مثل سرامیک، شیشه، فلز یا پلاستیک ساخته می‌شوند و برای نگهداری و مصرف مایعات داغ یا سرد مانند قهوه، چای، کاکائو، شیر و دیگر نوشیدنی‌ها استفاده می‌شوند. ظرفیت ماگ‌ها بین ۲۵۰ میلی‌لیتر تا ۵۰۰ میلی‌لیتر است، اما ممکن است اندازه‌های بزرگتر یا کوچکتری نیز وجود داشته باشد. ماگ‌ها همچنین ممکن است دستگیره داشته باشند و این ویژگی برای استفاده آسان تر آن ها استفاده می‌شود.

به همین بهانه سری به سایت های خرید و فروش آنلاین زدیم تا از قیمت های جدید انواع ماگ از گران ترین تا ارزان ترین آن آگاه شویم، با این گزارش گسترش نیوز همراه باشید.

گران ترین ماگ های موجود در بازار

ماگ ها در زندگی جوامع امروزی نقش پر رنگی دارند و از جهاتی به دلیل شخصی بودن ظرف نوشیدنی برای هر فرد به وسیله ای ضروری تبدیل شده است. در تصویر زیر با یک آگهی شگفت انگیز روبرو شده ایم! یک عدد ماگ هیلتردار بیش از ۸ میلیون تومان قیمت خورده است و می توان گفت در دسته گران ترین ماگ های موجود در بازار به حساب می آید.

ماگ-گران

در برخی موارد ماگ ها جای فلاسک های مسافرتی را گرفته اند و باز هم شخصی سازی به میان آمده است. مسافرت های تک نفره یا چند نفره ای که هر شخص برای خود یک ماگ مسافرتی دارد و طبق ذائقه نوشیدنی گرم یا سرد را در آن استفاده می کند. در تصویر زیر آگهی ماگ های مسافرتی را می بینیم که قیمت آن ۳ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان اعلام شده است و باز هم نسبت به قیمت فلاسک ها گران به نظر می آید.

ماگ-مسافرتی

در برخی دیگر از مدل های مختلف و متنوع ماگ ها طراحی ظاهری ماگ حرف اول را می زند. دنیای جذاب و پر رنگ و لعابی که ماگ ها دارند اغلب تمام سلایق مختلف را پوشش می دهند و از این منظر نیز  جالب هستند. در آگهی زیر یک مدل ماگ فانتزی با طرح پرنده و گل را می بینیم که به قیمت ۱ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این قیمت شاید به دلیل طراحی این ماگ با دست و مواد خاص باشد و شاید خیلی هم بی منطق نباشد.

ماگ-فانتزی

ارزان ترین ماگ های موجود در بازار

از بخش گران بازار که عبور کنیم، می توان ماگ های خیلی ارزان تری هم تهیه کرد اما به طبع همان زیبایی و همان کیفیت را نمی توان انتظار داشت. طراحی ماگ ها ارزان معمولا چاپی و رنگ داخل آن ها اغلب سفید است و با طراحی بیرونی کار از هم متمایز می شوند. در تصویر زیر ماگ های ارزانی را می بینیم که به قیمت ۱۳ هزار تومان به فروش می رسد.

ماگ-ارزان

دلیل تنوع و محبوبیت زیاد ماگ ها

تعداد مدل‌ها و طرح‌های مختلف ماگ‌ها بسیار زیاد است. برخی از ماگ ها به صورت استوانه‌ای ساده طراحی شده‌ است و بدون الگو یا طرح‌های خاص است اما برخی با لبه ی بالا طراحی شده است و دلیل آن جلوگیری از ریختن مایعات هنگام سرازیر شدن است. برخی دیگر دارای دستگیره بزرگی است که راحتی و ثبات بیشتری در نگهداری ماگ دارد. همچنین در طراحی برخی ماگ ها شامل دو لایه مستقل از یکدیگر است که می‌تواند مایعات را گرم یا سرد نگه دارد و همچنین از دست داغ محافظت می کند. ماگ های درب دار نیز برای حفظ حرارت، پیشگیری از ریختن و حمل آسان طراحی شده است.

ماگ‌ها محبوبیت بسیاری دارند

ماگ‌ها می‌توانند برای مصرف انواع نوشیدنی‌ها مانند قهوه، چای، کاکائو و شیر استفاده شوند. این امر باعث می‌شود که ماگ‌ها به عنوان یک ظرف چند منظوره برای استفاده روزمره جذابیت داشته باشند. همچنین ماگ‌ها به صورت مختلفی طراحی می‌شوند و می‌توانند الگوها، طرح‌ها، نقوش و جملات متنوعی را در بر داشته باشند. این ظاهر زیبا و جذابیت ظاهری ماگ‌ها را برای خریداران جذاب می‌کند.

لازم به ذکر است که ماگ‌ها به خاطر طراحی و کاربری چندگانه‌شان، به عنوان هدیه‌های مناسبی در مجالس، تولد، عید و مناسبت‌های دیگر محبوب هستند. همچنین، ماگ‌های شخصی‌سازی شده با عکس یا نام فرد مقابل، هدیه‌ی شخصی و بی‌نظیری می‌توانند باشند. از نظر ارزش و کیفیت نیز ماگ‌ها معمولا از مواد خوبی ساخته می‌شوند. ماگ‌ها به عنوان یک ظرف روزمره در خانه، محل کار و دفتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها امکان نگهداری و مصرف آسان نوشیدنی‌ها را فراهم می‌کنند و برای صبحانه، استراحت در محل کار و لذت بردن از نوشیدنی‌های مورد علاقه بسیار مناسب هستند.

برخی از ماگ‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارند، به این معنی که می‌توان آنها را با نام، عکس یا پیام خاصی شخصی‌سازی کرد. این امکان به شخصیت و منحصربه‌فرد بودن ماگ افزوده و آن را به یک هدیه شخصی و یادگاری تبدیل می‌کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها