|
کدخبر: 127604

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان ماه صفر

رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: با توجه به اینکه هفته آینده پایان ماه صفر است قیمت طلا و سکه تا پایان هفته بعد روند صعودی ندارد. اما با توجه به حباب بالای قیمت سکه، ممکن است در آینده خریداران سکه با زیان مواجه شوند.

اقتصاد پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان ماه صفر

 با ثبات قیمت دلار و رسیدن آن به کانال ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت طلا با نوسان اندکی رو به رو شد. اما آیا ثبات قیمت طلا و سکه در هفته آینده ادامه‌دار است؟

رئیس اتحادیه طلای تهران درباره وضعیت بازار طلا در هفته آینده به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به اینکه هفته آینده پایان ماه صفر است قیمت طلا و سکه تا پایان هفته بعد افزایش نمی‌یابد. چنانچه ثبات قیمت دلار ادامه‌دار باشد، قیمت طلا و سکه نیز ثابت می‌ماند.

ابراهیم محمدولی در توصیه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه خرید طلای آب شده نیاز به آگاهی دارد به مردم توصیه می‌کنیم که از خرید طلای آب شده برای سرمایه‌گذاری اجتناب کنند. البته این روزها سکه نیز با حباب زیادی همراه است. بنابراین ممکن است در آینده خریداران سکه با زیان مواجه شوند.

او تصریح کرد: توصیه ما به مردم این است که به جای خرید طلای آب شده، مصنوعات طلا را بخرند. چراکه با خرید مصنوعات طلا به تولیدکنندگان این حوزه کمک خواهیم کرد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها