|
کدخبر: 120863

۱۰ خبر مهم بورسی امروز (۹۹/۰۶/۱۷)

امروز (دوشنبه) بورس تهران با افت روبرو شد و در این گزارش مهمترین اخبار بورسی گردآوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی امروز (۹۹/۰۶/۱۷)

خبری مهم درباره دو نماد بورسی

پس از ریزش ۲٫۵ درصدی شاخص کل بازار سهام یک کارشناس بازار سرمایه از انتشار اوراق تبعی از سوی نمادهای کاما و تملت، خبر داد.

بورس منفی تمام شد

​شاخص کل بورس در روز دوشنبه ۱۷ شهریور و در پایان معاملات روز با رشد منفی ۴۰ هزار و ۵۷۰ واحدی همراه شد و به ۱ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۲۱۲ واحد رسید.

سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت (۹۹/۰۶/۱۷)

در پایان معاملات امروز (دوشنبه) شاخص بورس منفی شد و در این گزارش اسامی سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت گردآوری شده است.

روند ریزشی بورس متوقف می شود؟

یک کارشناس بازار سرمایه، ثبات شرایط در بازار سهام را منوط به کنترل و به ثبات رسیدن مهم‌ترین نماگر اقتصاد یعنی تورم دانست.

توصیه یک نماینده مجلس به بورس بازان

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن بیان چند توصیه برای فعالان بازار سرمایه از سهامداران خواست که در بورس صبر و حوصله پیشه کنند و انتظار سود لحظه‌ای نداشته باشند.

پیشنهادی برای کسب سود در بورس

یک کارشناس بازار سرمایه، گفت: سرمایه‌گذاران اگر تحمل کنند و با نگاه بلندمدت به سرمایه‌گذاری در بورس نگاه کنند، به طو حتم می‌توانند بازدهی بیشتری را از این بازار نسبت به سایر بازارها کسب کنند.

مشتاقان عرضه اولیه بورسی بخوانند

بازار فرابورس فردا شاهد عرضه اولیه نماد "کیا" و بازار بورس نیز شاهد عرضه اولیه نماد "ثامید" در روز چهارشنبه خواهند بود.

علت افت بورس چیست؟

یک کارشناس و فعال بازار سرمایه با بیان اینکه افراد آماتور وارد بازار کاملاً تخصصی بورس شدند، گفت: نخستین جرقه اُفت شاخص بورس از عرضه دارا دوم آغاز شد به‌طوریکه بین وزارت اقتصاد و وزارت نیرو اختلافی مبنی بر عرضه بلوکی سهام پالایشگاهی بدین منظور که فقط مشتریان خاص بتوانند این سهام را خریداری کنند، به وجود آمد.

ارزش روز سهام عدالت (۹۹/۰۶/۱۷)

امروز (دوشنبه ۱۷ شهریور) با رشد ۵ هزار و ۸۰۰ واحدی شاخص کل بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی بالاخره از ۱۶ میلیون تومان فراتر رفت.

یک خبر خوش بورسی / سرمایه گذاران بخوانند

یک کارشناس بازار سرمایه، گفت: اصلاحات بازار سرمایه باعث نمی‌شود که شاخص کل زیر یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برود و انتظار داریم بازار به زودی به روال قبل بازگردد.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام برای سهام عدالت من کدده رقمی نمیادالان دوماهه چیکارکنم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها