|
کدخبر: 174158

روز جهانی نمایشگاه ها و اقتصاد پسا کرونا

مراسم روز جهانی نمایشگاه ها با هدف گسترش فرهنگ نمایشگاهی در کشور و معرفی توانمندی ‌های این صنعت برای تقویت بنیه‌های اقتصادی کشور برگزار خواهد شد.

همزمان با انتخاب روز جهانی نمایشگاه ها توسط ufi و bie برای تحقق اهداف آن از جمله ساماندهی فعالیت نمایشگاه ها و آگاه سازی جامعه از اهمیت نمایشگاه ها در توسعه اقتصادی کشور و تقدیر از فعالان این صنعت با پیشنهاد پیشکسوت صنعت نمایشگاهی کشورمان جناب آقای شاهرخ مدرس مبادرت به برگزاری روز جهانی نمایشگاه ها به صورت سالیانه کرده است.

روز جهانی نمایشگاه تنها یک رویداد نیست، بلکه یک اعلان عمومی برای تمام علاقه مندان و فعالان صنعت نمایشگاهی برای ترویج صنعت نمایشگاهی و به اشتراک گذاشتن یک صدای واحد و منسجم است.

تمام فعالان صنعت نمایشگاهی در دنیا بر این باورند که روز جهانی نمایشگاه‌ ها سبب هم ‌آوایی، هم ‌گرایی و هم ‌سویی بیشتر در صنعت نمایشگاهی خواهد شد.

هدف اصلی برگزاری روز جهانی نمایشگاه‌ ها ایجاد هم‌ بستگی جهانی بین تمامی فعالان این صنعت است. به همین منظور هر کشور به فراخور توانمندی ‌های خود در این رویداد شرکت می ‌کند و آن را گرامی می‌ دارد. اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر صنعت نمایشگاهی که موجب بوجود آمدن شرایط بی سابقه ای در فعالیت های نمایشگاهی دنیا شد، بزرگداشت این رویداد نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد. بدون شک یکی از اهداف برگزاری مراسم روز جهانی نمایشگاه ها بر نقش کلیدی نمایشگاه ها برای بازسازی اقتصاد پساکرونا تاکید خواهد کرد.

پیام و شعار  روز جهانی نمایشگاه ها به تاثیر رویدادها در ایجاد بسترهایی برای رشد و بازیابی و همچنین ایجاد اعتماد  برای شرکت در نمایشگاه هایی که اولویت آنها ایمنی و موفقیت است ، متمرکز خواهد شد.

طبق اعلام انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی (یوفی) روز جهانی نمایشگاه ها امسال در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۱ (چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰) گرامی داشته خواهد شد. این مراسم در کشور ما در تاریخ ۱۱ خرداد ماه برگزار خواهد شد که جزییات آن به زودی در اختیار فعالان و علاقه مندان به این صنعت قرار داده خواهد شد.

روز-جهانی-نمایشگاه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها