|
کدخبر: 159432

پیام ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی چه خواهد بود؟

دکتر زمانی در حاشیه نشست پنجمین کمیته ملی ستاد اکسپو دوبی تاکید کرد این رویداد جهانی می تواند باعث نام آوری ، سرافرازی و گشایش در حوزه های اقتصادی و فرهنگی شود.

نمایشگاه پیام ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی چه خواهد بود؟

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه ها ، دکتر حسن زمانی در تبیین ضرورت مشارکت در رخداد اکسپو ۲۰۲۰ دوبی با تأکید و صحه گذاری بر حضور مقتدرانه و پرثمر ایران اسلامی در عرصه های بین المللی، اذعان کرد که حضور اثرگذار در رویداد جهانی اکسپو رویای خام دشمنان انقلاب را برای انزوای جمهوری اسلامی ایران آشفته تر خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: پاویون ایران در این رویداد بین المللی به مثابه پایگاهی برای نشر آموزه های ایرانی-اسلامی و حاوی پیام صلح و دوستی و آرامش برای همه جهانیان خواهد بود و به منظور تحقق این هدف، تلاش کرده ایم تا همه عناصر بصری موجود در خدمت ارائه و انتقال بهتر این پیام باشد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران افزود: ایده برگزاری نمایشگاه های بین المللی، برای ارتباط بهتر و بیشتر فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ملل جهان است و این ایده، در ذات خود ضد تهدید و تحریم بوده و حقوق همه ملتهای دنیا را به رسمیت میشناسد. نمایشگاه بین المللی اکسپو که پس از المپیک و جام جهانی فوتبال، مهمترین و پرمخاطبترین رویداد جهانی محسوب می شود، همانند ایده تشکیل سازمان ملل متحد، در اصل برای برقراری انسجام و حاکمیت تعامل و مدارا میان کشورهای جهان تمهید شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تحریمهای ظالمانه دشمنان انقلاب و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ایستادگی خردمندانه و شجاعانه در برابر اقدامات سخیف دشمنان، خاطر نشان کرد: حضور در این نمایشگاه و فرصت سازی برای عرضه محصولات بومی و تلاش در جهت جذب سرمایه گذاری خارجی ، منطبق بر اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و نمودار ناکارآمدی تلاشهای دشمنان نظام و انقلاب است.

دکترزمانی تصریح کرد: نشان دادن چهرهای جذاب و متفاوت از ایران اسلامی ، یکی از اهداف و ضرورتهای مشارکت در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی بوده و در صورت تحقق این مهم ، بی تردید شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران و افزایش مراودات اقتصادی با تولیدکنندگان محصولات بومی خواهیم بود.

کمیسرژنرال ایران در اکسپو در ادامه خواستار همکاری و هم افزایی همه ارگان های مرتبط برای حضور موفق ایران در این رخداد شده و اکسپو ۲۰۲۰ را یک «المپیک اقتصادی و فرهنگی » خواند که می تواند باعث نام آوری، سرافرازی و گشایش در حوزه های اقتصادی و فرهنگی کشور باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد در خصوص برگزاری جلسات منظم ستاد ملی اکسپو ، دعوت از رئیس جمهور برای حضور در روز ملی ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی و سایر موارد مطروحه از جمله ایران هراسی و ایران شناسی برنامه ریزی خوبی خواهیم کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها