|
کدخبر: 158726

آغاز ثبت ‌نام در رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس

کافه سرمایه یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس است و فرصتی ویژه برای صاحبان شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها جهت جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه‌گذاران به‌شمار می‌رود.

نمایشگاه آغاز ثبت ‌نام در رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس

شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران در نمایشگاه با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدماتشان به سرمایه‌گذاران متناظر معرفی شده و جلسات ویژه‌ای برای آنها ترتیب داده خواهد شد.

سرمایه‌گذاران و فعالان زیست بوم استارت‌آپی کشورهای ترکیه، کنیا، نیجریه و امارات، با همکاری‌های به عمل آمده در کافه سرمایه اینوتکس ۲۰۲۱ حضور خواهند داشت.

هدف از مشارکت آنها در این رویداد سرمایه‌گذاری بر استارت‌آپ‌های ایرانی و کمک به توسعه بازار بین‌المللی آنهاست.

کافه سرمایه اینوتکس با یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری موفق در سال ۹۷، هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری موفق در سال ۹۸ و نیز ۱۸ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در سال ۹۹ از جمله بخش‌های جذاب این نمایشگاه برای فعالان زیست بوم است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در رویداد کافه سرمایه در اینوتکس ۲۰۲۱ تا تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ می‌توانند از طریق سایت اینوتکس به نشانی www.inotex.com اقدام به ثبت نام کنند.

استارتاپ‌هایی که برای شرکت در این رویداد پذیرفته شوند، می‌توانند از کارگاه‌های ویژه سرمایه‌گذاری این رویداد نیز بهره‌مند شوند.

بر اساس اعلام روابط عمومی پارک پردیس، دهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در تاریخ ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور کلیه بازیگران زیست بوم نوآوی و فناوری کشور به صورت حضوری در ناحیه نوآوری پردیس و همینطور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر