|
کدخبر: 158605

نمایشگاه مجازی فرصتی برای بازاریابی صادراتی است

حسن احمدیان، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، عنوان کرد که برپایی نمایشگاه مجازی ایران علاوه بر مزایای بسیار در بازاریابی داخلی، با توجه به حضور بازدیدکنندگان خارجی، می‌تواند فرصتی برای بازاریابی صادراتی باشد.

نمایشگاه نمایشگاه مجازی فرصتی برای بازاریابی صادراتی است

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه در شرایط کرونایی نمایشگاه مجازی ایران تهدید را به فرصت تبدیل کرده و به رونق کسب و کار کمک می‌کند، اظهار کرد: در سالی که گذشت برگزاری نمایشگاه‌ها تقریبا با ۷۰ الی۸۰ درصد افت روبه‌رو بود؛ بعضی از نمایشگاه ها برگزار نشد و آن‌دسته از نمایشگاه‌ها هم که برگزار شد نیز به دلیل پروتکل‌های بهداشتی بسیار ضعیف و کم‌بازدید بود. بنابراین قاعدتاً نمایشگاه مجازی ایران می‌تواند جایگزین چنین مناسبی برای نمایشگاه‌های فیزیکی باشد.

حسن احمدیان با اشاره به اینکه نمایشگاه مجازی ایران به تازگی آغاز شده است، گفت: امیدواریم این نمایشگاه نتیجه خوبی به همراه داشته باشد. در نمایشگاه مجازی ایران حتی می‌توانیم شاهد حضور بازدیدکننده خارجی باشیم و همچنین صادراتی بازاریابی را با هزینه بسیار پایین، در دستورکار قرار دهیم. این امر از جمله مهمترین مزیت‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.

به گفته عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، البته یکی از چالش‌های چنین نمایشگاهی این است که جامعه آشنایی کافی با چنین رویدادی ندارد و هنوز با آن ارتباط قابل توجهی برقرار نکرده‌اند. بنابراین فرهنگ‌سازی در این باره بسیار اهمیت دارد و نیازمند آن هم تبلیغات و اطلاع‌رسانی قوی است.

 

منبع: اتاق بازرگانی تهران

ارسال نظر