|
کدخبر: 150931

رویکرد ایران در اکسپو 2020 جذب سرمایه گذار است

رزم حسینی گفت: با توجه به شرایط سخت جنگ اقتصادی که به سر می‌بریم و فشارهای بین‌المللی که به ما تحمیل شده است باید در این رویداد جهانی تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران را به بهترین شکل به نمایش جهانیان بگذاریم.

نمایشگاه رویکرد ایران در اکسپو 2020 جذب سرمایه گذار است

جلسه ستاد اکسپو ۲۰۲۰ دوبی با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و اعضای ستاد اکسپو در تالار اصفهان نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رزم حسینی از دست اندرکاران و مسئولان شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران که برنامه اکسپو را مدیریت و پیش می‌برند قدردانی و تشکر کرد و گفت: با توجه به شرایط سخت جنگ اقتصادی که به سر می‌بریم و فشارهای بین‌المللی که به ما تحمیل شده است باید در این رویداد جهانی تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران را به بهترین شکل به نمایش جهانیان بگذاریم.

وی با اشاره به جایگاه ایران از لحاظ صنعتی و اقتصادی در منطقه و جهان تاکید کرد: رویکرد اصلی ایران برای اکسپو ۲۰۲۰ دوبی بیشتر حول محور اقتصادی وجذب سرمایه‌گذار خواهد بود و همچنین باید از ظرفیت‌های خوبی که در عرصه‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی برخوردار هستیم استفاده گردد.

وزیر صمت در بخش دیگر صحبت‌های خود در جهت تقویت نگاه مردم دنیا به ایران افزود: باید درمقابله با ایران هراسی با معرفی فرهنگ غنی ایرانی و همچنین توانمندی‌های صنایع بزرگ و اقتصاد پویای کشور اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد با توجه به این که برنامه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی در هیأت وزیران تصویب شده است باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی همکاری و تعامل لازم را با ستاد اکسپو داشته باشند.

منبع: شرکت نمایشگاه ها

ارسال نظر