|
کدخبر: 110626 میلاد محمدی

نمایشگاه جهیزیه تبریز با قدرت در حال برگزاری است

مسلم نوروزی همچنین تصریح کرد: سختگیری هایی درباره پروتکل های بهداشتی برای برپایی رویدادها در سراسر کشور وجود دارد که ما آنها را به دقت رعایت کرده و کلیه مشارکت کنندگان را نیز ملزم به رعایت این موارد کردیم.

نمایشگاه نمایشگاه جهیزیه تبریز با قدرت در حال برگزاری است

روز گذشته برخی اخبار غیررسمی پیرامون لغو برگزاری چهارمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه تبریز منتشر شد.   برگزارکننده این رویداد در گفتگو با گسترش نیوز ضمن تکذیب این خبر از روند بازدیدهای تخصصی ابراز رضایت کرد و افزود: مردم شریف تبریز تا روز یکشنبه هفته آینده از صبح تا عصر فرصت دارند از این رویداد بازدید کنند. 

مسلم نوروزی همچنین تصریح کرد: سختگیری هایی درباره پروتکل های بهداشتی برای برپایی رویدادها در سراسر کشور وجود دارد که ما آنها را به دقت رعایت کرده و کلیه مشارکت کنندگان را نیز ملزم به رعایت این موارد کردیم. در این شرایط با اخذ مجوزهای لازم از ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان های مربوطه به برگزاری چندین نمایشگاه از ابتدای سال اقدام کردیم.

وی در پایان گفت: از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه اختصاص بیش از ۵۵ درصد فضای نمایشگاه به تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی است که در جهت حمایت از این صنعت در داخل استان است. در این نمایشگاه تولید کنندگان از استان های تهران، خراسان رضوی ، اصفهان، فارس، مازندران، گیلان، گلستان و آذربایجان غربی، اردبیل، قزوین، البرز ، یزد کرمانشاه زنجان همدان، قم وآذربایجان شرقی ملزومات کامل جهیزیه را از قبیل لوازم خانگی، مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک ، سرویس خواب ، ناهارخوری ، بوفه ، میز ال سی دی ، لوستر و چراغهای تزئینی، فرش ماشینی و دستباف، کالای خواب و دکوراسیون منزل در معرض دید علاقمندان گذاشته اند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها