|
کدخبر: 110391

جزییات برگزاری رویداد ملزومات جهیزیه تبریز

چهارمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه تبریز عصر روز سه شنبه ۲۴ تیر ماه سالجاری توسط شرکت آرتانمانگر اردبیل با حضور ۳۰۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تبریز گشایش یافت.

نمایشگاه جزییات برگزاری رویداد ملزومات جهیزیه تبریز

این نمایشگاه در سالن های امیر کبیر ، پروین اعتصامی ، شهریار و آذربایجان در فضایی به متراژ ۲۲ هزار متر مربع برگزار می شود.

از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه اختصاص بیش از ۵۵ درصد فضای نمایشگاه به تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی است که در جهت حمایت از این صنعت در داخل استان می باشد. در این نمایشگاه تولید کنندگان از استانهای تهران، خراسان رضوی ، اصفهان، فارس، مازندران، گیلان، گلستان و آذربایجان غربی، اردبیل، قزوین، البرز ، یزد کرمانشاه زنجان همدان، قم وآذربایجان شرقی ملزومات کامل جهیزیه را از قبیل لوازم خانگی، مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک ، سرویس خواب ، ناهارخوری ، بوفه ، میز ال سی دی ، لوستر و چراغهای تزئینی، فرش ماشینی و دستباف، کالای خواب و دکوراسیون منزل در معرض دید علاقمندان گذاشته اند.

 لازم به ذکر است این نمایشگاه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار میشود و ورود افراد بدون ماسک ممنوع می باشد.

در ضمن ترتیبی اتخاذ گردیده است که ماسک و مایع ضد عفونی کننده بصورت رایگان در اختیار تمامی بازدید کنندگان و غرفه داران قرار گیرد.

 این نمایشگاه تا ۲۸ تیر ماه از ساعت ۱۶ الى ۲۲ شب پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان خواهد بود.

نمایشگاه-1

 

نمایشگاه-3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها