|
کدخبر: 105463

چینی‌ها حضور در این نمایشگاه‌ را رایگان کردند

یکصد و بیست و هفتمین دوره نمایشگاه صادرات و واردات چین (کانتون) از ۲۶ خرداد ماه به صورت آنلاین آغاز شده و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه شرکت‌ها در ۱۶ گروه مختلف در ۵۰ بخش به عرضه محصولات خود پرداخته‌اند.

نمایشگاه چینی‌ها حضور در این نمایشگاه‌ را رایگان کردند

محمد امین مجری برگزاری نمایشگاه‌های تجاری در چین در خصوص این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کانتون در سال ۱۹۷۵ میلادی (۱۳۳۶ شمسی) آغاز به کار کرده است و در ۶۳ سال گذشته هر سال دو بار در بهار و پاییز برگزار شده است. این نمایشگاه با همراهی بالغ بر ۱۰۰ کشور از ۵ قاره برگزار می‌شود.وی در خصوص نحوه ثبت نام اضافه کرد: به طور معمول هزینه ثبت نام در این نمایشگاه ۲۰۰ یوان (بالغ بر پانصد هزار تومان) است اما در نمایشگاه حاضر که برای نخستین بار به صورت آنلاین برگزار شده است. بر این اساس در این نمایشگاه هزینه ثبت نام دریافت نشده و ثبت نام به صورت رایگان بوده و با توجه به آنلاین بودن آن، امسال فرصت خوبی برای بازدید از این نمایشگاه فراهم شده است.

امین با اشاره به اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجاری بین‌المللی است که پس از شیوع کرونا به صورت آنلاین فرصت مشارکت و بازدید را برای علاقمندان فراهم کرده است افزود: علاقمندان می‌توانند با ثبت نام رایگان از این نمایشگاه بازدید کنند.

امین در پایان با تاکید بر رایگان بودن این نمایشگاه گفت: ثبت نام آنلاین در این نمایشگاه آسان بوده و با در دست داشتن شماره پاسپورت میتوان در کمتر از ۵ دقیقه در سایت این نمایشگاه ثبت نام کرد و صاحبان کسب و کارها و صنایع می‌توانند از فرصت بازدید از بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی آنلاین بهره‌مند شوند.

 

 

 

منبع: کاما پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها