|
کدخبر: 106230 شهریار خادمی

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

حال و هوای نمایشگاه معدن کرمان تحت تدابیر بهداشتی

غرفه دارن نمایشگاه معدن کرمان از کم و کیف و نحوه برگزاری نمایشگاه گفتند.

معدن حال و هوای نمایشگاه معدن کرمان تحت تدابیر بهداشتی

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و ششمین نمایشگاه ماشین‌آلات معدنی در نمایشگاه بین‌المللی کرمان برگزار شد. آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور مدیرعامل شرکت ملی مس، رئیس نظام مهندسی معدن کشور و جمعی از صنعتگران و غرفه داران استان کرمان در تاریخ اول تیرماه انجام شد.

در روز دوم برگزاری ‌نمایشگاه خبرنگار گسترش نیوز در گفت‌وگویی با غرفه داران این نمایشگاه، نحوه برگزاری این رویداد و شیوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین میزان رضایت آنها را جویا شد که در ادامه می‌خوانید:

علی رودینی در غرفه مپسام در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خبرنگار گسترش نیوز گفت: از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمایشگاه با توجه قشری که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، این مورد در سطح مطلوبی بود، اما کرونا تاثیرات منفی خود را بر روی نمایشگاه گذاشته است که نمونه بارز آن استقبال کم مردم از نمایشگاه است. اما همینکه توانستیم نمایشگاه را با این اپیدمی برگزار کنیم بسیار کار ارزشمندی است که از تمام دوستان و برگزار‌کنندگان کمال تشکر را دارم.

رعایت مناسب پروتکل‌های بهداشتی

فریدون نژاد رئیس فروش صنعتی نفت ایرانول در اینباره گفت: پروتکل‌های بهداشتی در نمایشگاه بسیار خوب رعایت می‌شود و مردم هم در این مورد همکاری خوبی ارائه می‌‌دهند.

وی در ادامه در مورد مشکلات نمایشگاه اظهار کرد: طراحی داخلی سالن‌ها زیبایی بصری بالایی ندارد.

وی افزود: مشکل بعدی نمایشگاه عدم وجود وسایل حمل‌ونقل مناسب برای غرفه دارانی است که از راه دور آمده‌اند و باید با هماهنگی‌های قبلی وسیله نقلیه تهیه کنیم، حال اگر با بدقولی دوستان مواجه نشویم.

اردبیلی در غرفه سامان گستر طبا در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه معدن گفت: همه پروتکل‌ها و موارد بهداشتی به خوبی رعایت شده و مردم هم همسو با برگزارکنندگان در این مورد همکاری کردند. اما متاسفانه یکی از مشکلات این نمایشگاه عدم اطلاع رسانی مناسب بود، که متاسفانه اکنون شاهد این هستیم که تعداد بازدیدکنندگان خیلی کم است. البته ناگفته نماند که ویروس کرونا هم در این مورد کارساز بوده است.

ابراهیمی از آلومینای جاجرم درباره این نمایشگاه اظهار کرد: امسال پنجمین سال پیاپی است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنیم. با توجه به مسئله کرونا شریط خاص‌تر بود و حتی ما در غرفه خودمان نیز جمعیت کمتری به نسبت سال گذشته از خراسان شمالی اورده‌ایم.

وی ادامه داد؛ خوشبختانه اکنون تمام مردم حاضر در نمایشگاه مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند و در ورودی نمایشگاه نیز ضدعفونی انجام می‌شود.

خلوتی به دلیل اختصاصی بودن نمایشگاه

وی درباره خلوتی نمایشگاه اظهار کرد: براساس دستوری که از جانب دولت صادر شده، نمایشگاه‌ها اختصاصی شده‌اند. یعنی از حالت عمومی خارج شده‌اند و تخصصی برگزار می‌شود.

وی در پایان انتقادی به نحوه برگزاری نمایشگاه داشت و افزود: در بحث نظافت کف نمایشگاه کاستی‌هایی صورت کرفته است، و کادر نمایشگاه متاسفانه در این امر کم کار هستند و ما خودمان اطراف غرفه را جارو می‌کنیم. ضمن اینکه تهویه مطبوع نیز در این هوای گرم تعبیه نشده است.

سالاری مدیرعامل طلایه داران اصفهان ضمن تشکر از آقای بندرچی مسئول برگزاری نمایشگاه معدن درباره موضوع سوال خبرنگار گسترش نیوز گفت: نمایشگاه امسال همانند سال گذشته به موقع افتتاح شد و مراسم آغازین نمایشگاه بسیار بهتر از سری‌ قبل بود.

وی ادامه داد: به علت حجم بالای کار یکسری از نواقص همانند نظافت کف سالن‌ها طبیعی است که به علت برجستگی کف پوش‌ها بحث نظافت خیلی سخت انجام می‌گیرد.

وی در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی کفت: تمامی موارد بهداشتی جهت مقابله با کرونا به خوبی انجام گرفته است و با تعبیه تونل ضدعفونی و تب سنجی و اهدای ماسک به بازدیدکنندگان به شیوه عالی با این موضوع جهانی کنار آمده‌اند.

خبازیان در غرفه لاستیک پارس درباره رعایت موارد بهداشتی کفت: پروتکل‌های بهداشتی در روز اول نمایشگاه بسیارخوب و عالی بود و همه چیز رعایت می‌شد، اما متاسفانه در روز دوم اندکی در این موضوع  سهل‌انگاری شد و آنچنان رعایت نمی‌شود.

منافعی در غرفه پارس جهد به این سوالات اینچنین پاسخ داد: پروتکل‌های بهداشتی تا جایی که ممکن بوده است رعایت شده اما به شکل صد در صد نیست، و نحوه برگزاری خیلی عادی و معمولی است. سرویس بهداشتی در وضعیت خوبی نیست و کف سالن‌ها به علت نبود جاروبرقی بسیار زننده‌ است. ضمن این که نظافت سالن‌ها متاسفانه با جاروی حصیری صورت می‌گیرد.

وی افزود: خدمات صورت گرفته در استان کرمان بسیار بهتر از استان‌های دیگر است اما متاسفانه در حد و اندازه بهشت معادن ایران یعنی استان کرمان نیست.

وی در پایان ضمن تشکر ار عوامل نمایشگاه در شرایط کرونا گفت: همین که همت کردند و در بحران کرونا اینچنین نمایشگاهی برگزار کردند جای تشکر و احترام دارد.

حفیظی از لاستیک کاشان درباره نحوه برگزاری نمایشگاه به خبرنگار گسترش نیوز گفت: نحوه برگزاری نمایشگاه بسیار عالی است اما نسبت به سال‌های گذشته استقبال نشده است، در صورتی که تمام مسائل بهداشتی رعایت می‌شود اما به علت کرونا استقبال بسیار کم شده است.

وی افزود: در نمایشگاه‌های قبلی ما شاهد حضور دانشجو‌های معدن در نمایشگاه‌ها بودیم اما به علت بسته شدن دانشگاه‌ها شاهد حضور ناچیز و کم رنگ دانشجویان شده‌ایم که این خود مزیدی بر علت خلوتی نمایشگاه است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها