|
کدخبر: 169757

خبر مهم بندپی درباره افزایش حقوق معلمان

استاندار تهران با اشاره به اینکه در زمینه افزایش حقوق معلمان انجام شده اما کافی نبوده از استمرار تلاش دولت جهت افزایش حقوق و حمایت مادی خود از این قشر تاثیرگذار کشور خبر داد.

فرهنگ خبر مهم بندپی درباره افزایش حقوق معلمان

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه برگزاری تجلیل از معلمان نمونه شهر و شهرستان های استان تهران که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: واقعیت این است که حضور دانش آموزان در مدارس با تلاش معلمان دلسوز موجب ارتقای رشد علمی و اجتماعی می شود که تلاش داریم در سال تحصیلی جدید دانش آموزان در فضای مدرسه به امر تحصیل مشغول شوند.

وی ادامه داد: هر چند شیوع ویروس کرونا از اسفند ۹۸ کشور را فرا گرفت ولی نظام تعلیم و تربیت تعطیل نشد و معلمان در فضای مجازی در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان نقش خود را به درستی انجام دادند و با توسعه پوشش واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دنبال آن هستیم در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان به صورت حضوری در مدارس تحصیل کنند.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: با قدردانی از معلمان باید در شیوه های تعلیم و تربیت بازنگری کرد و در راستای ارتقا بخشیدن به سطح علمی دانش آموزان اقدامات بهتری انجام دهیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه در سال های اخیر اقدامات خوبی در زمینه افزایش حقوق معلمان انجام شده اما کافی نبوده گفت: دولت تلاش خود را می کند که افزایش حقوق و حمایت مادی خود را از این قشر تاثیرگذار کشور ادامه دهد.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه ۶۰۷۰ تصریح کرد: شهروندانی که مبتلا به ویروس کرونا هستند و برای بستری به دنبال بیمارستان هستند می توانند با استفاده از این سامانه از راهنمایی ها و آموزش های کارشناسان بهره مند شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محسنی بند پی با اشاره به شرایط کرونایی استان تهران اظهار کرد: نسبت به استان‌های دیگر دو هفته دیرتر عمل کردیم، ولی خداروشکر اگر همین رعایت دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی را داشته باشیم هفته آینده شاهد کاهش روند بیماری در استان خواهیم بود. در حال حاضر ۸۳۰۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و در ۲۴ ساعت گذشته فوتی‌های قطعی استان تهران ۱۱۳ نفر بود.

 

منبع: ايسنا
  • محبوب برقی ارسالی در

    شما رابخدا دیگر حرف نزنید .عمل کنید

  • علی ارسالی در

    میشه بفرمایید خبر مهمش چی بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    رتبه بندی معلمان بیشتر تهیه خبر ب رای رسانه ها است وبه نظر می رسد قابلیت اجرایی ندارد

  • ناشناس ارسالی در

    جناب بندپی دولت دو سال است نتونسته قیمت تخم مرغ و مرغ را تعیین تکلیف کنه مثلاً س عی می کنه که چی بشه؟ تورم را 4000 برابر کرده برای معلم ها می خواد چی کار کنه حدا قل حرفی نزنید تا ما راحت باشیم

  • جعفر ارسالی در

    رتبه بندی اول مهر ۹۸ که ما معلمان بازنشسته شدیم چه خبر ایا تعلق میگیره یا سر کاری بود

  • اسماعیل ارسالی در

    ای کاش مسولین میفهمیدند که حقوق کم معلم چه ضربه ای به این کشور زده ..و چرا باید حقوق دیگر ادارات و ارگانها دو بار اضافه شود ولی برای فرهنگیان هزار وعده تو خالی میدن

  • ناشناس ارسالی در

    من با بیست وشش سال سابقه کار هفت میلیون حکمم هست که دریافتی 5800هست با سه فرزند پسر خدا لعنت کنه هم خرجمون هم به بدبختی می دیم این از مرداد که با کلی قسط وقرض د ر مغازه ها ابرومان رفت گفتند حقوق اضافه شده ولی هم قبلی رو هم مدادند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها