|
کدخبر: 164931

اقدامات حمایتی سنگ آهن مرکزی در دوره فلاح مبارکه

قاسم زاده با بیان اینکه سال گذشته که به نام جهش تولید بود مجموعه سنگ آهن در بحث تولید بیشترین نقش آفرینی را داشته است،تصریح کرد: از زمان انتصاب فلاح مبارکه به عنوان مدیرعامل این مجموعه اقدامات بسیار خوبی برای آموزش و پرورش بافق انجام گرفت که در هیچ دوره ای اتفاق نیفتاده بود.

صنعت اقدامات حمایتی سنگ آهن مرکزی در دوره فلاح مبارکه

قاسم زاده، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق صبح امروز به همراه اغنیایی و یاوری ۲ تن از معاونین خود با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

قاسم زاده در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید گفت در سال گذشته که به نام جهش تولید بود مجموعه سنگ آهن در بحث تولید بیشترین نقش آفرینی را داشت.

وی با اشاره به مساعدت های شرکت سنگ آهن مرکزی به آموزش و پرورش ، خطاب به مدیرعامل سنگ آهن افزود: از زمان انتصاب شما اقدامات بسیار خوبی برای آموزش و پرورش انجام گرفت که در هیچ دوره ای اتفاق نیفتاده بود.

 مدیر آموزش و پرورش بافق ضمن تشکر از حمایت های مدیرعامل شرکت سنگ آهن بیان کرد: سال گذشته سال بسیار خوبی بود و طی ۲ سال گذشته با حمایت و مساعدت های خود مجموعه آموزش و پرورش را در زمینه مدرسه سازی، علمی و فرهنگی و پشتیبانی ، بسیار یاری نمودید.

قاسم زاده یادآورشد: شرکت سنگ آهن در  ساخت پنج آموزشگاه مشارکت کرده که در حال تکمیل می باشد و از این تعداد سه مدرسه در زمان مدیریت حضرتعالی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه اگر این روند ادامه پیدا کند دیگر آموزشگاه‌ فرسوده ای نخواهیم داشت،گفت: ۳۰ درصد از مدارس ما اکنون با مشکل فرسودگی مواجه هستند.

قاسم زاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مسئله آموزش افزود:  با مساعدت های شرکت سنگ آهن در برگزاری کلاس های آموزشی و آمادگی دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری، شهرستان بافق توانست رتبه های بسیاری خوبی کسب کند. از ۹ نفر رتبه دو رقمی در سال گذشته به ۱۸ نفر رسیدیم و امسال که در فضای مجازی تدریس انجام می گیرد،دو برنامه را دنبال می‌کنیم که با کمک اساتید تهران و استان، فضای مجازی از طریق اسکایپ روم  در حال فعالیت است و خانواده ها نیز بسیار راضی هستند و امیدواریم نتایج خوبی در کنکور داشته باشیم.

 قاسم زاده ادامه داد: در بحث تعمیر مدارس ، آقای رنجبر مدیر ساختمانی شرکت سنگ آهن به عنوان پل ارتباطی آموزش و پرورش و شرکت سنگ آهن بسیار تلاش نمود که جا دارد از وی نیز تشکر و قدردانی نماییم.

وی یادآورشد:  در بحث موزه فرهنگ و هنر شرکت سنگ آهن بسیار حمایت کرد که از این بابت هم سپاسگزار شما و همکارانتان می باشد .

مدیر آموزش و پرورش بافق از مهمترین اولویت های این مجموعه در سال جدید را راه اندازی کتابخانه تخصصی تست کنکور برای دانش آموزان عنوان کرد تا مکانی برای مطالعه و کتابهای تخصصی باشد و اظهار کرد: دومین موضوع پژوهش سرای دانش آموزی که زمین در اختیار شرکت آموزش و پرورش قرار گرفته و امیدواریم با حمایت شرکت سنگ آهن این موضوع را بتوانیم به پایان برسانیم.

سپس رضا فلاح مبارکه ضمن خیرمقدم و  تبریک سال جدید گفت: بحث آموزش و پرورش همیشه یکی از دغدغه‌های مهم شرکت سنگ آهن بوده و سعی کردیم در ۲ سال گذشته تا جایی که ممکن است و در چهارچوپ قوانین و مقررات کمک کنیم .

وی افزود: خوشبختانه ۲ آموزشگاه تجهیز شده و ۵ مدرسه جدید نیز در سال آینده تکمیل خواهد شد که این کمکی به آموزش و پرورش در بحث فضای آموزشی خواهد بود. در سطح شهر نیز تا جایی که امکان داشت با بهسازی مدارس فرسوده و مقاوم سازی آنان مشکلات را رفع نمودیم.

فلاح مبارکه در خصوص موزه فرهنگ و هنر که یکی از دغدغه های شهرستان بود،بیان کرد: وظیفه خود دانستیم تا به مستند سازی تاریخ شهرستان بافق و آموزش و پرورش کمک کنیم و در تجهیز  موزه نیز از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به مسئله مهم کنکور که بسیار مهم است،اظهار کرد: در این زمینه واحد آموزش و روابط عمومی شرکت با آموزش و پرورش همکاری لازم را خواهند داشت.  

 مدیرعامل شرکت سنگ آهن در بحث راه اندازی کتابخانه تخصصی تست،با اعلام آمادگی کرد .

فلاح مبارکه در خصوص شرکت های زیر مجموعه سنگ آهن که قول ساخت مدارس را داه اند،گفت:  از امور مالی شرکت می‌خواهم که پیگیر این موضوع باشد.

منبع: به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال نظر