|
کدخبر: 198624

قیمت خودرو با چه فرمولی تعیین می شود؟

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: تعیین قیمت خودرو سلیقه‌ای است و فرمول مشخصی برای تعیین نرخ آن وجود ندارد.

خودرو  قیمت خودرو با چه فرمولی تعیین می شود؟

 سعید موتمنی، با اشاره به اینکه دارندگان خودرو قیمت خودروهایشان را بصورت شخصی و سلیقه‌ای تعیین می‌کنند افزود: افرادی که خودرو دارند هر روز بر اساس قیمت ارز، قیمت گذاری برروی خودرو خود انجام می‌دهند حتی اگر قصد فروش نداشته باشند.

وی گفت: با افزایش قیمت خودرو و تبدیل این کالا به محصولی سرمایه‌ای بجای مصرفی، بازار خودرو بصورت سلیقه‌ای و متناسب با قیمت ارز تعیین می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه داد: زمانی که ارز از نرخ ۲۷ هزار تومان به عدد ۲۸ هزارتومان افزایش پیدا کرد دارندگان خودرو قیمت ۳۰۰ میلیون تومانی خودرو هایشان را به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش دادند.

موتمنی با اشاره به اینکه ناظران بازار نمی‌توانند همه بازار آزاد عرضه خودرو را رصد کنند گفت: دارنده خودرو پس از رصد فضای مجازی و قیمت گذاری‌های انجام شده، برای خودرو خود قیمت اعلام می‌کند که این رویه فقط با ثبات ریالی قابل تنظیم است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
  • مهران ارسالی در

    با فرمولاسیون پشم

  • وطن ارسالی در

    تشکر از رئیس اتحادیه که قیمت خودرو را در بازار تشریح کردند .
    در جواب ایشا ن باید گفت در صنایع خودروی دولتی قیمت ب ر اساس ارز + درصد بگیران + پشت پرده ها + باج دهی به پابرجا نگه داشتن انحصار در ص نعت خودرو + باج دهی بابت شورای قیمت گذا ری که کلیه فعالیتش به نفع صنایع خودرو اس ت +دلالانی که قیمت بازار را هیجانی و بال ا نگه می دارند تا قیمت کارخانه تا کف با زار همچنان بالا برود + کسانی اجازه واردا ت را نمی دهند + بی وجدانانی که این روند را همچنان ادامه می دهند .
    آیا ر وند بالا عین فساد نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ب ا شعار حفظ حقوق ملت دقیقاً با لگد مال ک ردن حقوق ملت ، جیب ملت را نشانه گرفته ان د .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها