|
کدخبر: 189718

غول بی شاخ و دم شورولت آمد / قیمت ۳ میلیارد تومان

هنسی اولین بار در سال ۱۹۹۱ وارد عرصه خودرویی شد و از آن زمان تاکنون تحولات زیادی را تجربه کرده است. ۳۰ سال از آن زمان گذشته و هنسی همچنان به تولید خودروهای پرقدرت ادامه می‌دهد. این تیونر مشهور در حال گرامیداشت این رویداد مهم با محصولی ویژه است.

خودرو غول بی شاخ و دم شورولت آمد / قیمت ۳ میلیارد تومان

هنسی امسال نسخه سفارشی Exorcist ۳۰th Anniversary Edition را تولید خواهد کرد. تیونر یاد شده نسخه‌های تولید محدودی از کامارو ZL۱ را با این نام عرضه خواهد کرد.

هنسی با تغییرات زیادی باعث تبدیل شورولت کوروت ZL۱ به یک هیولای مخوف شده و مهم‌ترین آن‌ها بهبود عملکرد پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار بوده که نتیجه تولید قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۹۷ نیوتون متری بوده است. این هیولا شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۱ ثانیه‌ای داشته و سقف سرعت ۳۴۹ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. کامارو ZL۱ مخصوص هنسی می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۵۷ ثانیه و با سرعت ۲۳۶ کیلومتر در ساعت طی کند. در واقع هنسی این خودرو را برای شکار داج دیمن تولید کرده است.

افرادی که نسخه ۳۰ سالگی از این کامارو را انتخاب می‌کنند شاهد لوگوهای ویژه روی گلگیرهای جلو خواهند بود. هنسی همچنین سریال ویژه هر خودرو را روی شاسی حک خواهد کرد. این تیونر به دنبال تولید تنها ۳۰ دستگاه از این کاماروی بسیار سریع است. واضح است که علاوه بر پیشرانه سایر بخش‌ها نیز بهبودهای قابل‌توجهی خواهند داشت.

کامارو Exorcist ۳۰th Anniversary Edition هنسی قیمت پایه ۱۳۵ هزار دلاری (حدود ۳ میلیارد تومان) داشته و این قیمت شامل کامارو ZL۱ موردنیاز برای پکیج ارتقایی نیز می‌باشد. خودروی موردبحث همچنین با گارانتی ۲ ساله هنسی عرضه می‌شود.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها