|
کدخبر: 188128

شاسی بلند جذابی که محو آن می‌شوید + تصاویر

برابوس ۸۰۰ درک این تیونر آلمانی از مرسدس-ای ام جی GLE 63 S 4Matic+ کوپه است. خودروی موردبحث قدرت بسیار بیشتری نسبت به نسخه استاندارد خود دارد.

برابوس ۸۰۰ قدرت فوق‌العاده‌ای ۷۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند. در مقام مقایسه باید گفت نسخه استاندارد این خودرو با قدرت ۶۰۳ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری در دسترس است.

اما این قدرت عظیم باعث شده GLE کوپه برابوس در عرض ۳.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعت را ثبت کند. البته جای تعجب است که محصول برابوس نسبت به نسخه استاندارد بهبود قابل‌توجهی را نشان نمی‌دهد چراکه مدل استاندارد شتاب ۳.۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت محدود شده ۲۸۰ کیلومتر در ساعتی دارد.

برابوس برای دست‌یابی به چنین قدرتی اقدام به نصب توربوهای جدید کرده است. این توربوها با حداکثر بوست ۱.۶ بار کار می‌کنند. به این موارد باید تنظیمات جدید پیشرانه را نیز اضافه کرد. مشتریان همچنین می‌توانند سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ که دارای کنترل فلاپ و خروجی‌های تیتانیومی و کربنی می‌باشد را نیز سفارش دهند.

یک ماژول کنترل جدید نیز برای سیستم تعلیق بادی GLE در نظر گرفته شده که ارتفاع خودرو را تا ۲۵ میلی‌متر کاهش می‌دهد.

یک کیت بدنه گیرا و خشن تکمیل کننده پکیج تیونینگ برابوس است. این کیت از متریال فیبر کربنی مشهود ساخته شده و می‌توان ظاهر مات یا براق را برای آن انتخاب کرد. کیت یاد شده شامل اسپلیتر جلو، جلوپنجره، اسپویلر سه‌تکه و دیفیوزری گیراست.

مشتریان همچنین می‌توانند برای کابین چرم و آلکانترای با کیفیت را سفارش دهند. برابوس همچنین تریم متفاوتی همچون چوب و کربن را نیز عرضه می‌کند.

اگر پکیج برابوس ۸۰۰ را دوست ندارید می‌توانید کیت PowerXtra B40 را سفارش دهید که قدرت پیشرانه را با افزایش ۸۷ اسبی به ۶۹۰ اسب بخار می‌رساند.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها