|
کدخبر: 187680

وانت ۶ چرخی که ۶ میلیارد تومان قیمت دارد + تصاویر

تولید مرسدس بنز G۶۳ AMG ۶×۶ در سال ۲۰۱۵ به پایان رسید اما تأثیر آن در صنعت خودروسازی همچنان احساس می‌شود و باعث ساخت یک رم TRX شش چرخ شده است. این پیکاپ دیوانه‌وار توسط شرکتی در فلوریدا بنام آپوکالیپس یا آخرالزمان ساخته شده و وارلورد (Warlord) نام گرفته است. این شرکت قسمت بار TRX را کشیده‌تر کرده تا امکان نصب محور سوم و چرخ‌های اضافی فراهم گردد. این رینگ‌ها ۱۸ اینچی هستند و با لاستیک‌های آفرودی ۳۷ اینچی پوشیده شده‌اند.

خودرو وانت ۶ چرخی که ۶ میلیارد تومان قیمت دارد + تصاویر

آپوکالیپس همچنین در صورت سفارش خریداران، چرخ هفتمی را هم در قسمت بار خودرو نصب می‌کند. علاوه بر این، امکان سفارش لاستیک‌های ۴۰ اینچی با پرداخت ۲، ۲۰۰ دلار، سیستم دید در شب حرارتی با ۵، ۲۰۰ دلار و چراغ‌های LED زیر خودرو با هزار دلار هم وجود دارد. در پیشرانهٔ این TRX شش چرخ اما هیچ تغییری صورت نگرفته که این یعنی زیر کاپوت وارلورد همچنان همان نیروگاه ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ با ۷۰۲ اسب بخار قدرت قرار دارد.

این غول بی‌شاخ‌ودم اما هرگز ارزان نخواهد بود زیرا قیمت آن از ۲۵۰ هزار دلار (معادل ۶ میلیارد تومان) آغاز می‌شود. البته، وارلورد نخستین خودروی شش چرخ آپوکالیپس نیست زیرا این شرکت چندین سال است که در زمینه ساخت این خودروها فعالیت دارد و پیش ‌از این هم جیپ گلادیاتور را به هیولایی ۶×۶ تبدیل کرده بود.

وانت 3وانت 4

وانت 5وانت 6

وانت2وانت1

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها