|
کدخبر: 181582

این تویوتا بالای ۳ میلیارد تومان قیمت دارد! + تصاویر

لندکروزر همیشه در سبد محصولات تویوتا یک گوهر ارزشمند بوده است. این یک اس‌یووی بسیار کاربردی است که می‌تواند برای سال‌ها و هزاران کیلومتر، هر کاری را انجام دهد؛ بنابراین، تعجبی ندارد که نمونه‌های بکر آن قیمت بالایی داشته باشند؛ اما بااین‌وجود، آیا این لندکروزر مدل ۱۹۹۴ ارزش پرداخت ۱۳۶ هزار دلار(معادل ۳.۲ میلیارد تومان)، یعنی حدود ۵۰ هزار دلار بیشتر از قیمت لندکروزر نو را دارد؟ پاسخ این سؤال بسته نظر به افراد ممکن است متفاوت باشد اما درهرصورت نمی‌توان منکر شرایط باورنکردنی این لندکروزر شد.

خودرو این تویوتا بالای ۳ میلیارد تومان قیمت دارد! + تصاویر

دلیل چنین شرایطی این است که این خودرو با وجود ۲۷ سال سن، تنها ۱۶۰۰ کیلومتر کار کرده است. این لندکروزر در بیرون به رنگ سبز زمردی تیره بوده و تعجبی ندارد که این رنگ در شرایطی عالی قرار دارد. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های این ماشین هم می‌توان به بچه گلگیرهای همرنگ بدنه، روکش خاکستری سپرها، سانروف برقی، قلاب بکسل، اسپویلر عقب، باربند، پنجره‌های انتهایی کشویی و درب صندوق دوقسمتی اشاره کرد. این لندکروزر روی رینگ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی قرار گرفته که لاستیک‌های آن‌ها در اکتبر سال گذشته تعویض شده‌اند.

لندکروز۲

در داخل خودرو هم دریایی از چرم خاکستری دیده می‌شود که هیچ نشانی از سن بالای خودرو ندارند. داشبورد مشکی‌رنگ، تریم چوبی و رنگ خاکستری تیره در پایین رودری‌ها از دیگر ویژگی‌های داخل این خودرو هستند و ازجملهٔ تجهیزات آن‌هم می‌توان به تهویه مطبوع، سیستم صوتی CD و کاست کارخانه‌ای و پنجره‌های برقی اشاره کرد.

لندکروز۳

زیر کاپوت این لندکروزر مدل ۱۹۹۴ یک پیشرانهٔ ۴.۵ لیتری شش سیلندر خطی قرار دارد که ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۷۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور قدرت خود را از طریق گیربکس چهار سرعتهٔ اتوماتیک با گیربکس کمکی و قفل دیفرانسیل عقب و جلو به چرخ‌ها می‌رساند. پمپ و فیلتر بنزین خودرو در سال ۲۰۱۷ تعویض شده‌اند و تسمه‌های مهم و باطری هم سال گذشته عوض شده‌اند.

لندکروز۴

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها