|
کدخبر: 180739

خرید شاهکار بنز فقط با ۴۵۰ میلیون تومان! + تصاویر

خریداری یک خودروی لوکس دست دوم می‌تواند خطرات زیادی به همراه داشته باشد. ازجمله هزینه تعمیرات گران‌قیمت باوجود پایان گارانتی‌ها و یا مالیات‌های ویژه خودروهای لوکس. با این وجود گاهی ریسک خرید یک خودروی لوکس مثل این نمونه مرسدس بنز S۵۵۰ بسیار وسوسه کننده است.

خودرو خرید شاهکار بنز فقط با ۴۵۰ میلیون تومان! + تصاویر

شما می‌توانید به‌جای خرید یک خودروی ساده تویوتا کرولا یا هیوندای النترا، یکی از شاهکارهای مرسدس را با قیمت حدود ۱۹ هزار دلار (معادل ۴۵۰ میلیون تومان) خریداری کنید. خودرویی که در کالیفرنیا برای فروش گذاشته شده، حدود ۸۵ هزار کیلومتر کارکرد داشته و مدل ۲۰۰۸ می‌باشد. باوجود عمر بالا و کارکرد نسبتاً کم، این خودرو کاملاً سالم و نو به نظر می‌رسد.

بنز۳

مرسدس S۵۵۰ یادشده بدون هیچ گونه تصادف و حادثه به رنگ مشکی و با چرخ‌های نقره‌ای ۱۹ اینچی با تایرهای میشلن پایلوت اسپرت A/S ۳ و مجهز به آپشن هایی چون چراغ‌های بای زنون، چراغ‌های فعال چرخشی با زاویه فرمان، گرم‌کن شیشه جلو، سانروف پاناروما و شیشه‌های عایق حرارتی می‌باشد.

بنز۴

فضای کابین شامل صندلی‌ها، کنسول وسط، پایین داشبورد و پنل های درها با چرم Designo Sand پوشیده شده و اجزای دیگر هم با چرم مشکی و آلکانترا روکش شده‌اند. صندلی‌های جلو و عقب با تهویه و تنظیم برقی حافظه‌دار و تهویه کابین چهار ناحیه‌ای خودکار، فرمان گرم شونده، استارت بدون کلید، سیستم اطلاعات و سرگرمی COMAND با ناوبری و سایه‌بان برقی پنجره‌های عقب از دیگر تجهیزات این مدل می‌باشند.

بنز

مهم‌ترین و لذت‌بخش‌ترین بخش این خودرو، موتور ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری تنفس طبیعی آن است که ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو توسط یک گیربکس ۷ سرعته خودکار به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شود.

خوب درنهایت انتخاب شما با کمتر از ۲۰ هزار دلار، یک سدان اقتصادی جمع‌وجور ولی نو است یا این مرسدس S۵۵۰ مدل ۲۰۰۸؟ دلایل خود را نیز برای این انتخاب بگویید.

 

منبع: پدال

ارسال نظر