|
کدخبر: 175153

شاسی بلند لاکچری زیر پای پلیس های دبی + تصاویر

برای یک اداره پلیس عادی، خودرویی همچون جنسیس GV۸۰ قطعاً جلب‌توجه خواهد کرد. البته اداره پلیس دوبی اصلاً وضعیت معمولی‌ای ندارد. در پایتخت سوپرکارهای دنیا افسران پلیس سوار خودروهای متمایزی می‌شوند. به همین خاطر است که این شاسی‌بلند لوکس در میان آن همه سوپرکار خودنمایی می‌کند اما دلیل این خودنمایی آن چیزی نیست که انتظارش را دارید.

درهرحال GV۸۰ جدیدترین خودرویی است که به ناوگان خودروی پلیس دوبی پیوسته است. بیانیه خبری جنسیس دراین‌باره شامل تصویری از این خودرو در لباس سبز و سفید پلیس دوبی است. از جمله خودروهای پلیس شاخص در دوبی می‌توان به لامبورگینی آونتادور، پورشه ۹۱۸ اسپایدر و حتی بوگاتی ویرون اشاره کرد. تسلا سایبرتراک نیز پس از تولید راهی دوبی خواهد شد تا بیش از پیش جلب‌توجه کند.

مدیر جنسیس امارات متحده عربی گفته است:

ما به همکاری با اداره پلیس دوبی و کمک به افزایش آگاهی جامعه درباره ایمنی ترافیکی افتخار می‌کنیم. امیدواریم جنسیس GV۸۰ مدرن و پیشرفته سرویس‌های مختلفی را برای عموم ارائه کند.

در بیانیه جنسیس اشاره‌ای به قوای محرکه GV۸۰ پلیس نشده است. این خودرو با دو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوی ۳۰۰ اسبی و ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی ۳۷۵ اسب بخاری تولید می‌شود.

اداره پلیس دوبی تنها اداره‌ای نیست که از حضور چنین خودروهای شاخصی بهره می‌برد. در سال ۲۰۱۹ سرویس آمبولانس دوبی نیز شاهد حضور شورولت کوروت C۷ Z۰۶ و نیسان GT-R در ناوگان خود بوده است.

جنسیس-ماشین-ناوگان-پلیس-دوبی-1

جنسیس-ماشین-ناوگان-پلیس-دوبی-2

جنسیس-ماشین-ناوگان-پلیس-دوبی-3

منبع: پدال

ارسال نظر