|
کدخبر: 170293

قیمت جدید پژو پارس بعد از تصمیم اخیر شورای رقابت

براساس اعلام شورای رقابت ، قیمت خودروهای ایران خودرو حدود ۸/۲ درصد گران تر از قبل می‌شود. با این اوصاف قیمت پژو پارس سال که یکی از پرفروش‌ترین محصولات ایران خودروست نسبت به فروردین ماه چقدر گران‌تر می‌شود؟

خودرو قیمت جدید پژو پارس بعد از تصمیم اخیر شورای رقابت

افزایش قیمت خودرو در سال ۹۹ هر سه ماه یک‌بار انجام شد، اما شورای رقابت در زمستان سال گذشته قیمت خودروهای دو شرکت سایپا و ایران خودرو را تغییر نداد و قرار شد افزایش قیمت خودروهای این دو کارخانه خودرو سازی در سال ۱۴۰۰ اعمال شود.

بر این اساس شورای رقابت در جلسه ای تکلیف افزایش قیمت خودرو در فصل اول سال ۱۴۰۰ را روشن کرد و قرار است قیمت محصولات ایران خودرو ۸.۲ درصد و قیمت محصولات سایپا نیز ۸.۹ درصد گرانتر شود.

البته همه کسانی‌که تا پایان سال ۱۳۹۹ برای خرید خودرو ثبت نام کرده اند و پیش پرداخت داشته اند و مشمول دریافت سود نیستند،این افزایش قیمت شامل آنها نمی شود.

افزایش ۸/۲ درصدی قیمت پژو پارس

قیمت پژو پارس سال در کارخانه حدود ۱۲۲ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان است که اگر ۸/۲ درصد افزایش قیمت داشته باشد قیمت آن در کارخانه به رقم ۱۳۲ میلیون تومان نزدیک می شود. این خودرو در حال حاضر در بازار خودرو با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان فروخته می شود.

قیمت پژو پارس اتوماتیک در کارخانه حدود ۱۸۷ میلیون و ۳۰۳ هزار تومان است که با افزایش قیمتها به رقم ۲۰۳ میلیون تومان نزدیک می شود. این خودرو هم در بازار خودرو با قیمت ۳۲۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت پژو پارس دو گانه سوز در کارخانه حدود ۱۲۷ میلیون تومان است که با حساب ۸/۲ درصد افزایش قیمت این خودرو در کارخانه حدود ۱۳۷ میلیون تومان می شود. قیمت این خودرو در بازار حدود ۲۲۵ میلیون تومان است.

پژو پارس tu۵ در کارخانه با قیمت ۱۲۷ میلیون تومان فروخته می شود که با قیمتهای جدید قیمت این خودرو هم به رقم ۱۳۷ میلیون تومان نزدیک می شود. این خودرو در حال حاضر در بازار آزاد حدود ۲۴۲ میلیون تومام قیمت دارد.

منبع: کاماپرس
  • ناشناس ارسالی در

    قوه قضاییه و سازمان بازرسی شما چراسکوت ک ردیدایتها قیمت را بالا می بزند دلالان هم جلوسرانها قیمت را بالامی برندتا دو شورا ی رقابت گران کنند

  • شهرام ارسالی در

    اینا فقط بلدن قیمت‌ها رو ببرن بالا کیفیت وبه روز بودن براشون مهم نیست همین سهم ب ازار خودرو های داخلی هم کمکم به چینیها م یدن

  • الهی ارسالی در

    دلار گران می شود خودرو گران می شود تا دی ماه ماه 99 که دلار حدود 32 هزار تومان بو د دولت ومجلس وامصیبتا سر دادند دلار گران شد خودرو را هم گران کردند، اکنون دلار 2 5 درصد کاهش قیمت داشته خودرو همچنان بالا می رود دست نمایند و دولت ورهبری درد نکن د. همه با هم دستشان را در جیب ملت بیچاره کردند.

  • نبی مرادپور ارسالی در

    اشغالا لعنتی ها الان ده ماه هست دلار یور دراه میریزه شما با دلار یور روفته بودی بالا الان این همه کاهش دادن قیمت دلار که ما از 36 هزار تومن گرفتیم شده 20 هزار ت ومن انوقت مشمای حرام خحور میخوای تازه خو درو رو روش 16 میلیون بکشی به قیمت کارخان ه عوضی چه کیفیتی چه سیسنتم جدیدی میکشی ر وش دردت دلار بود که اونم اومد پایین دیگه پول بلوکه شده ازاد شده دیگه تحریم نیست این افزایش قیمت دیگه واسه جیه خداوند شم ارو از رو زمین ممحو کنه لعنت بهبت شورای رقابت اشغال حرام خور

  • اسمعیل ارسالی در

    متأسفم برای مردم که به راحتی تن به ذلت میدن

  • ناشناس ارسالی در

    ریدن تو این مملکت خاک توسرتون ملت ایران برید برای ماشین های اشغال صف ببندید

ارسال نظر