|
کدخبر: 169288

کدام خودروهای ایرانی مناسب سفر است؟‌

بهترین خودروهای ایرانی برای سفر کردن کدامند؟ اگر می‌‌خواهید پاسخ این سوال را بدانید، با این مقاله همراه باشید تا با بهترین اتومبیل های داخلی برای جاده آشنا شویم.

خودرو کدام خودروهای ایرانی مناسب سفر است؟‌

سفر با اتومبیل شخصی به نوعی لذت‌بخش‌تر نیز خواهد بود، چون افراد می‌توانند به همراه خانواده خود در کنار جاده توقف داشته باشند، از مناظر چشم‌نواز لذت ببرند و سفر متنوع‌تری را تجربه کنند.

اما وقتی سفر با خودروی شخصی را انتخاب می‌کنیم، باید یک اتومبیل مناسب برای مسافرت هم داشته باشیم. خودرویی که هم از نظر ایمنی و هم راحتی دارای سطح کیفی مطلوبی باشد. طبیعتا انتخاب اول خانواده‌ها یک خودروی خارجی باکیفیت است، اما وقتی پای نرخ به میان می‌آید، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند یک خودروی داخلی و مقرون‌به‌صرفه را انتخاب کنند. اینجاست که لزوم آشنایی با بهترین خودروهای ایرانی برای سفر کردن مشخص می‌شود. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از بهترین اتومبیل‌های ایرانی برای مسافرت را به شما معرفی کنیم. برخی از این خودروها کاملا ایرانی هستند و تعدادی نیز در داخل کشور مونتاژ می‌شوند.

می‌خواهیم ۱۰ مورد از بهترین ماشین‌های ایرانی برای مسافرت را معرفی کنیم. در ابتدا قصد داشتیم که در بین اتومبیل‌های ساخت و مونتاژ داخل، فقط به مدل‌هایی اشاره کنیم که بالاترین کیفیت ممکن و بیشترین ایمنی را دارند. اما به این موضوع فکر کردیم که نمی‌توان از نرخ چشم‌پوشی کرد. قصد ما از تهیه این مقاله آن است که برای همه خانواده‌ها، با هر میزان بودجه، یک خودروی مسافرتی معرفی کنیم؛ به همین خاطر در فهرست زیر برخی اتومبیل‌های داخلی را مشاهده می‌کنید که شاید از نظر سطح ایمنی در مقایسه با سایر خودروی‌های ایرانی تا حدی ضعیف‌تر باشند، اما به نسبت قیمتی که دارند، کیفیت آنها قابل قبول است. پس اجازه بدهید بیش از این وقت را تلف نکنیم و با ۱۰ تا از بهترین خودروهای ساخت ایران برای مسافرت آشنا شویم.

 دنا پلاس؛ ایمن‌‌ترین خودروی ایرانی برای سفر

دنا پلاس که در واقع نسخه فیس‌لیفت شده از خودروی دنا است، در سال ۹۶ وارد بازار شد. این خودرو علی‌رغم نرخ بیشتر در مقایسه با دنا، خیلی زود توانست جایگاه خود را در بین مشتریان ایرانی پیدا کند. پس از انتشار ویدیوهای تست ایمنی این خودرو در تصادفات، مشخص شد که دنا پلاس یکی از بهترین خودروهای ایرانی برای جاده است. ایران‌خودرو از جدیدترین استانداردها و تجهیزات روز دنیا برای ارتقای ایمنی دنا پلاس استفاده کرده و سطح کیفی این خودرو را به حد مطلوبی رسانده است. این خودرو به کیسه‌های هوای جانبی مجهز شده و چهار ایربگ دارد. در ضمن هر چهار چرخ دنا پلاس دارای دیسک ترمز هستند که این مورد هم یکی از ویژگی‌های خوب این خودرو به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید یک خودروی سدان خانوادگی بخرید که مناسب برای رانندگی در جاده و مسافرت کردن باشد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی برای مسافت طولانی همین دنا پلاس است.

سمند سورن ELX؛ محصول جادار و مطمئن ایران خودرو

سمند سورن یکی از بهترین نسخه‌های این خودروی ملی است که در بین مشتریان نیز محبوبیت خاصی دارد. سورن ELX در سال ۹۲ وارد بازار شد و با اینکه مدت زیادی از عرضه آن می‌گذرد، اما همچنان به عنوان یکی از امن‌ترین خودروهای تولید داخل به شمار می‌رود. سمند سورن دارای ترمز‌های دیسکی مطمئنی است و کیسه هوای ایمنی برای راننده و سرنشین دارد. علاوه بر این، یکی از ویژگی‌های بازر سورن ELX بدنه بسیار مستحکم آن است که باعث می‌شود این خودرو در بین بهترین ماشین‌های ایرانی برای جاده قرار داشته باشد.

تندر ۹۰؛ یک خودروی ایمن با صندوق عقب بزرگ

تندر ۹۰ که در اصل متعلق به کمپانی رنو فرانسه است، در ایران در نسخه‌های مختلفی تولید و عرضه شده و مشتریان زیادی هم دارد. این خودرو اگرچه از نظر ظاهری جذابیت خاصی ندارد و مشخصات فنی آن هم چشمگیر نیست، اما کیفیت برخی قطعات تندر ۹۰ موجب شده که این اتومبیل به یکی از گزینه‌های مطمئن برای مسافرت‌های جاده‌ای تبدیل شود. ال ۹۰ گیربکس قدرتمندی دارد و تجهیزات ایمنی آن نیز قابل قبول هستند. استحکام بدنه هم یکی دیگر از امتیازات مثبت این خودرو به شمار می‌رود. افرادی که به رانندگی با خودروهای اتوماتیک علاقه دارند، می‌توانند نسخه پلاس اتوماتیک تندر ۹۰ را خریداری کنند که تجربه راحت‌تری از رانندگی را نیز ارائه می‌کند.

پژو ۲۰۶ اس دی؛ خوش‌فرمان و جادار

پژو ۲۰۶ همواره یکی از خودروهای محبوب در بازار ایران بوده است. این خودرو به دلیل عدم وجود فضای کافی در قسمت صندوق، گزینه مناسبی برای مسافرت کردن نبود، اما در نسخه SD که صندوق عقب به آن اضافه شده، این کمبود به کلی برطرف شده است. پژو ۲۰۶ اس دی عمر زیادی در بازار ایران دارد و مدت طولانی از عرضه آن می‌گذرد، اما همچنان اگر بخواهیم بهترین اتومبیل‌های ایرانی مناسب سفر را انتخاب کنیم، باید به این خودرو هم اشاره داشته باشیم. پژو ۲۰۶ اس دی فضای داخلی بیشتری نسبت به ۲۰۶ هاچ‌بک دارد و به خاطر حرکت نرم فرمان و همچنین کمک فنرهای عقب، رانندگی با آن بسیار راحت و روان است. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که بدنه این خودرو در مقایسه با خودروهایی مثل سمند و دنا از استحکام پایین‌تری برخوردار است.

کیا سراتو؛ تجربه رانندگی عالی در جاده‌های ایران

یکی از پرطرفدارترین خودروهای مونتاژی سایپا، کیا سراتو است. این خودروی سدان، ظاهر نسبتا کوچکی دارد، اما فضا داخلی آن بزرگ و جادار است. سراتو در بخش ایمنی هم نمره قابل قبولی می‌گیرد و از بیشتر آپشن‌های مهم برخوردار است. ترمزهای سراتو مجهز به سیستم‌های ABS و EBD هستند. وجود کیسه هوای ایمنی برای راننده و همچنین پدال‌های استاندارد، رانندگی با سراتو را به امری مطمئن و جذاب تبدیل کرده‌اند. در بین خودروهای تولید سایپا، سراتو یکی از مدل‌های ایمن به شمار می‌رود و به‌طور کلی می‌توان آن را یکی از بهترین اتومبیل‌های ایرانی برای جاده نامید.

 برلیانس H۳۳۰؛ سدان زیبای چینی با امنیت قابل قبول

در بین خودروهای سدان چینی مونتاژ داخل، برلیانس H۳۳۰ یکی از زیباترین‌هاست. این زیبایی با ایمنی نسبتا بالایی هم همراه شده تا این خودرو در ردیف بهترین خودروهای داخلی برای سفر قرار بگیرد. برلیانس H۳۳۰ دارای گیربکس اتوماتیک هم هست که راحتی و آسودگی بیشتری را برای راننده رقم می‌زند. مخصوصا در مسافت‌های طولانی، گیربکس اتوماتیک یک نعمت محسوب می‌شود. برلیانس H۳۳۰ دارای فضای داخلی قابل قبولی است و امکانات امنیتی زیادی دارد. اما مهم‌ترین ویژگی این خودرو که سطح ایمنی آن را ارتقا داده، ترمزهای باکیفیت آن هستند که از بیشتر تست‌های ایمنی سربلند بیرون آمده‌اند.

 پژو پارس؛ انتخابی مناسب برای افراد با بودجه پایین

برای افرادی که به دنبال یکی از بهترین ماشین‌های داخلی برای سفر هستند و از طرفی نمی‌‌خواهند هزینه زیادی برای خرید آن صرف کنند، پژو پارس گزینه بسیار مناسبی است. البته این خودرو در مقایسه با سایر مواردی که در این فهرست معرفی کردیم، از نظر فنی در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گیرد، اما با توجه به ویژگی‌های خوبی که دارد، یک اتومبیل قابل اطمینان برای مسافرت است. این خودرو فضای داخلی خوبی برای راحتی سرنشین‌ها دارد و صندوق عقب آن هم به اندازه کافی جادار هست. پژو پارس مدل LX یکی از بهترین خودروهای داخلی برای جاده است که از نظر مشخصات فنی هم شرایط خوبی دارد.

چری تیگو ۷؛ ایمن‌ترین شاسی بلند چینی

در بین تمام شاسی بلندهای چینی که در سال‌های اخیر وارد بازار ایران شده‌اند، چری تیگو ۷ یکی از باکیفیت‌ترین‌ها است. این خودرو طراحی ظاهری بسیار جذابی دارد و یک کراس‌اور اسپرت و جوان‌پسند محسوب می‌شود. اما تیگو ۷ از نظر ویژگی‌های ایمنی هم شرایط مطلوبی دارد و بیشتر استانداردهای روز دنیا در این اتومبیل به چشم می‌خورند. وجود چند کیسه هوا، ترمزهای مطمئن و بدنه مستحکم از مواردی هستند که تیگو ۷ را به یکی از بهترین خودروهای داخلی برای مسافرت تبدیل کرده‌اند. در ضمن فضای داخلی این خودرو هم زیاد است و سواری راحتی را برای راننده و سرنشینان رقم می‌زند.

ام وی ام X۵۵؛ یک کراس‌اور باکیفیت

یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای ام وی ام که ایمنی خوبی هم دارد، شاسی بلند X۵۵ است. این خودرو که در دو تیپ به نام‌های اکسلنت و اکسلنت اسپرت عرضه شده، از موتور قدرتمند و امکانات خوبی بهره می‌برد. ام وی ام X۵۵ دارای گیربکس دوکلاچه است که امکان تعویض دنده‌ها با سرعت بیشتر را فراهم می‌کند و این موضوع باعث می‌شود که وقتی دنده‌های X۵۵ را عوض می‌کنید، دور موتور افت کمتری داشته باشد. این اتومبیل امکانات ایمنی خوبی دارد و فضای زیادی را هم در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهد. در مجموع می‌توانیم X۵۵ را نیز یکی از بهترین ماشین‌های داخلی مسافرتی بنامیم.

هایما S۵؛ شاسی بلند جادار و زیبا

هایما S۵ که نمونه جدیدتر از خودروی S۷ است، یکی از شاسی بلندهای خوب تولید ایران‌خودرو به شمار می‌رود. این کراس‌اور طراحی ظاهری زیبایی دارد و این زیبایی در کابین و فضای داخلی خودرو نیز خودنمایی می‌کند. هایما S۵ یک شاسی بلند بزرگ و جادار است که ایمنی بالایی هم دارد. در بین بهترین ماشین‌های داخلی مناسب سفر، می‌توانیم از S۵ نیز به عنوان یک گزینه جذاب نام ببریم.

در این مقاله با ۱۰ مورد از بهترین خودروهای ایرانی برای سفر آشنا شدیم و ویژگی‌های برجسته آنها را مطرح کردیم. لطفا شما هم دیدگاه‌های خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید و بگویید که به جز موارد نام برده شده در فهرست بالا، بهترین خودروهای داخلی مناسب سفر کدام‌ها هستند؟

 

منبع: ایسنا
  • پراید سوار :) ارسالی در

    پراید مدل ۸۶ رو نگفتی

    • ایرج میرزا علیه سلام ارسالی در

      چرا شعروور می بافی؟پارس کجاش ایمنه؟سقفش یا بدنه اش که دست میزنی عربی میرقصد!اگه تصادفاتش رو ندیدید یه سری برو گاراژ و پا رکینگ ها ببین چطور له شده و قابل بازسازی نیست..صدرحمت به پراید...!حداقل اگه میخو اهید تو رشته ای که علمسو نداری اظهار فضل کنید حداقل یه زحمت بخودت بده یه ذره تحق یق کن!اینبار یه پارس دیدی یه دیت به بدنه اش و سقفش بزن وبعد بیا متن رو تصحیح کن

    • ناشناس ارسالی در

      باکدوم پول 😔

  • کماندوی عدالت ارسالی در

    تمام خود روها را معرفی کردید مناسب سفر آ خریشم پرایدو میزدید دیگه

  • قادری ارسالی در

    حدود بیست هفت سال هست خودرو دارم وانواع اقسام چه خودروهای سازمانی وچه شخصی از خو دم دوستان از مزدا تا کیا از پیکان تا توی وتا واز پژوتا دانگ فنگ. تجربه سفر یکسال پیش از بندرعباس به اردبیل ومشهد اصفهان ش یراز کرمان هرگز باخودرو سواری اچ سی کراس را هرگز فراموش نخواهم کرد واقعا خودرو اچ سی کراس به نظرم بین تمام خودروهای داخ لی یک سروگردن بالاتر وراحت است. انشاالل ه شماهم تجربه کنیید

  • زارع محمد ارسالی در

    حتما با خودرو اچ سی کراس سفر تجربه بفرما یید. عالی عالی عالی

  • احسان ارسالی در

    لیفان x60 بهترین هست برای مسافرت . بسیار ایمن و جادار و کم مصرف ولی به دلایلی نا معلوم متوقفش کردند مثل نزدا ۳۲۳ یا پاترو ل که متوقفش کردن

  • فرهاد ارسالی در

    آخه تو اینا کلا سه تاش ایرانیه بغیش چین و کره هست میچسبونید به ایران ما قدرت تول ید فرقون هم نداریم همشون در حد منتاژن پس ننویسید خودروهای ایرانی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام؟؟
    ار نظر من بهترین اتومبیل بر ای مسافرت؟؟
    پراید است میدونی چرا؟؟ چونکه‌کم‌سوخت است؟؟از از نظر مالی و هم ا ز نظر معنوی وکم اسعلاک است ؟؟وطبقه قشرکم درآمد هم می توانن به کل دنیا سفرکنن؟؟او نا مال ادمهای پولدار مملکت هستن نه مال م ا بدبخت فقرا.؟

  • مهراد ارسالی در

    نویسندا اصلا اطلاعات کافی برای سفر وخودر و سفر نداشته

  • باباطاهر ارسالی در

    خودتان میگویید خودرو ایرانی ، راستش هیچ کدام فقط ژاپنی ، آلمانی ، فرانسوی ، آمری کایی

  • احمد ارسالی در

    سلام پراید رو چرا نگفتی خودرو در جاده ها ی ایران پر است ارابه مرگ

  • ناشناس ارسالی در

    ماشینهای خارجی که هیچ
    ماشین صفر ایرانی هم هیچ
    یه ماشین مدل پای ین هم نمیتونیم بخریم
    بااین وضع مم لکت 😔

  • جعفر صادق ارسالی در

    اسمتو نمیدونم اما هایما اس ۷ توربو بهتر از هایما اس ۵ هست بعدشم ایمن ترین خچدرو چینی شاسی بلند جک اس ۵ هست نه چری تیگو چقد بهت پول دادن که اون ماشینارو تبلیغ کنی عوضی

  • ناشناس ارسالی در

    نه بابا خیلی سرت میشه دنا پلاس با اون جا ی کوچیک یا پژو اس دی کجاشون جادار ندید ب دید

  • ناشناس ارسالی در

    ما آخر نفهمیدیم بین پارس تیو و
    اس دی کدام برا جاده بهتره

  • جعفر ارسالی در

    هیچ کدوم ازخودروهایی که شما مدعی ایرانی بودنشون هستید.ایرانی نیستند.شما این ماشی نهای آشغال و یاکامل وارد میکنید یا بصورت قطعه درجه سه وچهارچینی وارد کرده وبه ص ورت سنتی مونتاژ وبه قیمت بهترین وبالاتری ن خودروهای دنیا میدین دست این ملت بعد هم پز میدین خودروسازید شما توانایی ساخت فر غون راهم ندارید تا باشه خودرو.

  • Home ارسالی در

    سایت جیره خور ایران خودرو
    البته ک ه آشغالهای ایرانی مناسب سفر هستن

  • ناشناس ارسالی در

    نکته جالبی که در مورد خودرو های خارجی با کیفیت وجود دارد اینکه چرا در ایران از خ ودروهای خارجی گمرک های بسیار بالا گرفته میشود و همین امر قیمت خودرو را در مقایسه با بازارهای جهانی بطور سرسام‌آوری بالا برده است واقعا چرا ملت خوب ایران نباید ا ز داشتن خودرو با کیفیت ژاپنی اروپایی یا کره ای با قیمت ارزان لذت ببرند واقعا خود قضاوت کنید آیا مردم خوب ما واقعا لیاقت این آهن پاره های داخلی که اصلا حتی شبیه خودرو نیز نیستند را با قیمت گران دارند ؟ !!!

  • Milad ارسالی در

    هیچکدوم بدرد نمیخوره

  • ناشناس ارسالی در

    من نفهمیدم کدومشون ایرانیه از دنا بگیر تا ام وی ام همشون خارجی یا مونتاژ هستن
    یه ماشین بیارید که اگه تحریم شدید بتونید درستش کنید نه بخاطرجور کردن یه ایربگ و چراغ بزایید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام والا این خودروهایی که نام بردین غیر دو سه تاش که معروف به تولید داخلی هستن الباقیشدر حد مونتاژ هم‌نیستند وقتی قطعه ای از خارج بیاد و اینجا سر هم بشه که نمی شه گفت ساخت داخلی
    تو کل ماشینهایی که ایران میسازه فقط پراید هست که میشه گ فت بیشتر قطعاتشم ساخت ایران هست (آنهم عج ب قطعاتی که روز بروز تنزل کیفیتی رو یدک میکشه)
    پس دیگه گزینه ای برای انتخا ب نمیمونه که تقریبا مثل پراید ساخت وطن ب اشه و با پراید بخواد رقابت کنه پس بهترین وسیله برای مسافرت بالاجبار و از روی ناچ ار همان پراید هست و تمام

  • مجید ارسالی در

    دوست عزیز الان 90درصد مردم ایران پراید ن می‌توانند خریداری کنند شمادرمورد چی صحبت می‌کنید الان کدام یک از کارگران بازنشست گان ایران توان خرید این نمونه ماشین های که شما نام بردید توان خریدن دارند لعنت ب ه باعث بانی این همه بدبختی

  • ناشناس ارسالی در

    هیچ کدومشون به درد جرز لای دیوار هم نمیخ وره...کاشکی برن از کشورای دیگه یاد بگیرن که به مردمای کشورشون اهمیت میدن و بهتری ن ماشینا رو در اختیارشون میزارن اینجا چی ...اشغال رو با بدترین کیفیت و بیشترین قی مت به مردم میدن تا زودتر با جونشون بازی کنن...

  • ناشناس ارسالی در

    سلام به نظر من هیچ کدام من هفته پیش صبح دناپلاس از نمایندگی خراسان رضوی تحویل گر فتم بعداز ظهر ماشین در نمایندگی خراسان جنوبی با۳۰۰کیلومتر پیمایش خراب شده و افت اده داخل نمایندگی ،بنده باشما ایران‌خودر و (راه تورا میخواند،پابه جاده گذاشتیم)ام ا این شرکت اشغا ل خودرو بااین ماشین های بی‌کیفیت همه مردم ازجمله من را در وسط بی ابان گذاشت و هیچ امداد درستی هم به من ند ادن و ماشین مثل یک آفتابه لگن داخل نماین دگی افتاده

  • ناشناس ارسالی در

    شما همه اینها راگفتید چسال باید توی این مملکت کار کنیم تا بتوانیم پرتیدی بخریم وای به حال ۱۰ ماشینی که شما اسم بردید خوب فکر کنید

  • احمدی ارسالی در

    پرایدوازقلم انداختی که

  • ناشناس ارسالی در

    بیشعور نکنه ایران خودرو کار می کنی

  • ناشناس ارسالی در

    مرد حسابی قرار بود خودرو ایرانی معرفی ام وی ام و کیا و تیگو و ال نود شد ا یرانی؟
    تازه همون دنا هم هشتاد درصد ش خارجی هست
    مسخره خودتون کردین یا ملت

  • ناشناس ارسالی در

    ممنون که گفتین ببخشیدفکرپولش هم کردین ماپول نان ماندیم بیایم دناسوارشیم شمازحمت نکش

  • پاسبانی ارسالی در

    سلام . بهترین خودرو برای سفر در جاده های ایران پاترول و رونیز و موسو میباشد . قیمت مناسب جادار قدرتمند و امنیت بسیاربالا و هزینه های قابل قبول و نگهداری راحت و ارزان.. مخصوصا رونیز. بعداز اینها در سدان ها به نظرم به جای کیا از ماکسیما استفاده شود و در بحث تولید و بروز بودن هم همانطور که گفتین دنا و سورن عالی.

  • ناشناس ارسالی در

    همشون اشغالن چه از لحاظ قیمت چه از لحاظ کیفیت

  • امیرمحمد ارسالی در

    الان 206 صندوقدار کجاش جا داره؟ از دنا م عمولی که خیلی بهتر از پارس هست کمتره

  • ه م ارسالی در

    پیکان رو از قلم انداختید

  • ناشناس ارسالی در

    پس پراید؟

  • عیسی ارسالی در

    پری جونو نگفتی،البته اگه به اخر سفر برسی

  • ناشناس ارسالی در

    محصول اصلی باکیفیت و کاملا ایرانی رو نگفتین ( پراید)

  • سلمان ارسالی در

    اهان بله دگه بقیه ماشینها ببو برودادش من اون کارشناس میگه مرغ نخوریم اون میگه بایدکورنا بخوریم توبگو خودرو سراتوبخرید

  • ناشناس ارسالی در

    تازه همین ماشین های گوه و به درد نخور رو هم معرفی کردین قیمتاشون بالاست و کسی نمیتونه بخره


  • ناشناس ارسالی در

    عجب معرفی کردی چینی هازو هم قاطی ایرانی کردی چین نیانده تو خبرنگار ابله قاطی ایر ان کردی

  • حیدر ارسالی در

    خودروی ایرانی فقط برای سفر آخرت خوبه .. سفر آخرت

  • سعید ارسالی در

    سلام
    من 15سال هست که آردی دارم..اک سر شهرای ایران را با اون رفتم.از لحاظ ای منی .بغیر از ایربگ و ای بی اس بقیه موارد ش خوبه وواقعا از ش راضی هستم هیچ شهری نم ونده وخراب نشده

  • محسن حاجیوند ارسالی در

    خوب‌ان‌آقا.ماشین‌هاهمه‌چینی‌بودن‌کجامال‌ایرانن

  • ناشناس ارسالی در

    ما که پراید داریم بیرون‌‌‌‌....

  • ناشناس ارسالی در

    هیچ کدام

    • بهمتن محمدی ارسالی در

      پژوپارس اما پولشو ندارم که بخرمش

  • ناشناس ارسالی در

    اتفاقا من با برخی نظرات شما مخالفم چراکه ۲۰۶ اس دی و ال ۹۰ و دنا و ام وی ام اصلا به درد مسافرت نمیخورند و نظریه ای شما ا شتباه هست و من از دارندگان این خودرو پرس یده ام و برا مسافرت مناسب نمیدانند اما گ روه سمند و ۴۰۵ را ترجیح داده اند امیدوار م اصلاح کنید

    • ۲۰۶سوار ارسالی در

      آقای گفتی ۲۰۶بدرد نمیخوره خودت برو پیکان ت برو مسافرت مسخره

  • علی ارسالی در

    پیکان را نگفتی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام اگر ماشینهای چینی ارزن بود خیلی خوب بود که تمام هموتن های عزیزم بتوان خرید کند بخصوص شاسی بلند حیف که توان خرید برا ی همه نیست در دنیا بهترین ماشینهای روز ا ست با قیمت خوب برای خریدارن

  • Moslem ارسالی در

    و.رولز‌‌رویس

  • ناشناس ارسالی در

    ام وی ام مثل الاق ملانصرالدین میماند
    سرعت ۱۲۰ به چپ بگیری به راست میره
    ماشین جاده فقط تویوتا هیوندا ماشینهای فرانسوی
    البته بنز وبی ام و ماشینه ای پورش اینا جای خوددارد
    ماشین ایر انی توجاده دوتا پنبه توگوشت باید فروبکنی صداها کمتر اذیتت بکنن

  • ناشناس ارسالی در

    پولمون ب پراید نمیرسه،هاچبک کره ای مدل 7 7شده 50میلیون

  • گمنام ارسالی در

    گفتید خودروهای ایرانی نه چینی خارجی اخه بدبختا شمابجزپراید اریسان سواری تبدیل به وانت کنید چیزدیگه ایم دارید

  • ناشناس ارسالی در

    ال۹۰ بسیار ایمن راحت ودیر خراب میشه وبسیار نرم

  • ناشناس ارسالی در

    امسال ک فقط تهرانی ها رفتند سفر بقیه را قرمز اعلام کردید

  • ناشناس ارسالی در

    هنوز هم‌پیکان حرف اول میزنه ماشینی که همه ایرانی ها باهاش خاطره دارن

  • ناشناس ارسالی در

    ایناماله قشرمتوسط وبالایه جامعه س قشرضعی ف باپرایدم میرن احتیاط نکنی با206و.....ه م تصادف میکنیوازجفت پافلج میشی

  • مهدی ارسالی در

    به نظر من با پول خودروهای داخلی میشه یه برند آلمانی باقیمت مناسب خرید من خودم خو دروی آلمانی سوار میشم هم امنیت داره وهم اینکه از خیلی از این ماشین ها راحت تر هس ت

  • فرهام ارسالی در

    بهترین ماشین از نظر استحکام پیکان وانت هس سرعت خوبی هم داره جادارهم هست

  • امانی ارسالی در

    پیکان رو فراموش کردی

  • مهرداد ارسالی در

    اینها هیچکدام ماشین نیستند
    ماشین ف قط بنز، ب ام و ، بلیزر،کاپریس، کادیلاک، لندکروز....
    ماشین های ایران ، اسب اب بازی است

  • ناشناس ارسالی در

    پس داداشم پراید کو؟

  • ناشناس ارسالی در

    ما که نداریم و نمدونیم لذت رانندگی با خو دروهای خارجی رو پس دق مرگمون نکنید بذاری د با همین پراید و وانت و ... بسوزیم و بس ازیم . نوش جانتان مملکت مال شماست حال کن ید از جهل و حماقت این مردم ناسپاس

  • میثم ارسالی در

    پراید....

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم واست چقدر پول گرفتی این مقاله رو زدی آخه دنا برتر از سراتو واسه سفر قرار داره
    دروغ دوروغ

  • عشق فرانسوی💪⁦ سوار ارسالی در

    به نظرم ۴۰۵خیلی خوبه چرا؟چون که لات جاده هاست⁦✌️⁩🥂

  • سعید ارسالی در

    تمام خودروهای ساخت داخل سوار بشین راهی بهشت میشوید

  • زمان ارسالی در

    خودرو ایران یا کپی خودروهای فرانسوی و کر ه که دقیقا بین 30تا 40 سال از رده خارج ش دن میخواین چه انتظاری برای سفر مناسب از این خودروها داشته باشین...

  • ناشناس ارسالی در

    طبق تجربه و گفته‌های افراد باتجربه بهتری ن ماشین برای مسافرت و جاده های بیرون شهر ی ۴۰۵هست نه شاسی بلند های لاکچری

  • محمد ارسالی در

    بنظر شما آیا ماشینی در ایران وجود دارد ک ه بشه باهاش سفر رفت ؟خدایا هیچ کشوری را بدون صاحب نکن که بلای ایران ویران سرش می اد،اگرصاحب داشت بایستی مدیر عامل و تمام معاونین ورؤسای رده بالای ایران خودرو و س ایپا بالاجبار خودروهای ساخت خودشون رو سو ار بشن حتی فرزندانشان لعنت بر رضا شاه ول ی یک نکته روکاش از اون بیسواد یادمیگرفتی د پل می‌ساختم مهندسین باید همراه با خانو اده اش زیر پل می‌نشستند ولایتی ده ها تری لی با بار سنگین از پول عبور کنند دیگر مه ندسی جرات کم کاری نداشت آخه خدایا تواین کشور به چی دلمون خوش باشه به بیماریی به اختلاس که دیگه مثل آب خوردن شده خیانتوفس اد ولی عدالتی رانا،پارتی بازی،رشوه ووووو ووو

  • امیر ارسالی در

    به نظر من تیبا یک هم قیمتش مناسبه هم منا سب مسافرته👍👍

  • رسول ارسالی در

    فقط پراید .ایمن وسفر خوش برای جهان آخرت

  • غریبه ارسالی در

    باپراید چی میشه رفت سفراکثر ایرانی ها دا رن مطمن برا سفر آخرت 😂😂😂😜😜😜😜

  • سامان ارسالی در

    اتفاقا بی امنیت ترین خودرو ایران پژو پار سه

  • ناشناس ارسالی در

    هیچ کدام تابوتها مناسب نیست

  • بابک ارسالی در

    خودرو ایرانی نداریم گاری داشتیم اونم قدی ما وضعیت الان خودرو ایران درccu تشریف دا ره کماس نیاز به عمل تعویض مغز داره ویا ا نقلاب جدید در صنعت .مهمتر عزیزان اگرخودر و وارد بشه ملت چند نوع سود میبرد ۱جانشان درامان هست وحقشان پامال نمیشود چون امنی ت و کیفیت حق مصرف کننده هست وسلام

  • محمد ارسالی در

    ما دنبال یه پراید کار برات سالم هستیم شما این ماشینا را میگید به ما

  • ارسلان اسرافیلی ارسالی در

    من یه ۴۰۵ دوگانه سوز دارم راضیم هر جا هم که باهاش مسافرت رفتم همکاری کرده با من خیلی ام دوستش دارم ماشین خیلی خوبیه و من اسب جاده

  • ناشناس ارسالی در

    توی این جاده ها باید تراکتور سوار بشی

  • امین نیکخواه ارسالی در

    بنظر من بهترین ماشین ایرانی برای سفر
    فقط زانتیا هستش اصلا خودرو خسته کندی نیست
    ولی بشرطی که ماشینتون سالم باشه

  • گل ... ارسالی در

    من با پرایدم ۱۰ساله میدم برو کرج شمال خی رین حال میده تو راه هم که میرفتم این ماش ینایی که شما می گین یا خراب شدن یا باسرع ت زیاد تصادف....
    جاده های ایران کش ش سرعت بیشتر ۱۲۰ را ندارم..
    با پر ایدم هم میشه ۱۲۰رفت

  • مهران ارسالی در

    ۴۰۵GLXرونگفتی

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر من همه ماشینای ایرانی رو یکجا بای د بندازی توی ضایعاتی ،تازه شاید به درد ض ایعات هم نخورن ،بعدشم ماشینای چینی رو ،ه مین کاررو باید کنیم ،،،

  • محسن ارسالی در

    همینایی ک گفتی بیشترشون چینی وخارجین.وبه قیمتای الانشون نمی ارزن.ولی خب فقط تیو۵ و دناپلاس اگ قیمتاشون نصف باشه خوبن.وخا ک تو سر مسئولین بی عرضه🤨

  • یک شهروند ارسالی در

    یکم خجالت هم خوبه...
    لیاقت ما خیلی بهتر از این آشغالهایی هست ک ب اصطلاح تولید داخله، تا وقتی این شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و غیره وجود دارن خودروی باکیفیت دست ملت نمیفته...
    سودی ک از این حلبی سازها ب جیب دربار میره آنقدر زیاده ک هیچوقت این بازار سیاه رو ازبین نمی‌برند ک واردات خودرو آزاد بشه تا ملت خودرو ایمن و ارزان داشته باشن...

  • سلمان ارسالی در

    فقط پراید اگه میخوای دردسر نکشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها