|
کدخبر: 159519

قیمت روز محصولات ایران‌ خودرو (۲۰ اسفند) + جدول

محصولات ایران خودرو امروز بدون تغییر قیمت در بازار معامله شدند.

خودرو قیمت روز محصولات ایران‌ خودرو (۲۰ اسفند) + جدول

فعالان بازار خودرو معتقدند کاهش سفرهای نوروزی در سال جاری به دلیل اعمال برخی محدودیت های کرونایی موجب شده تا تقاضا در بازار کاهش یابد؛ عاملی که موجب شده تا درحال حاضر بازار خودرو علاوه بر افت قیمت روند آرامی را در پیش گیرد.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

پرطرفدارهای ایران‌ خودرو امروز در حالی در بازار بدون تغییر قیمت عرضه شدند که از ابتدای هفته شاهد نوسان در بازار این خودروها بودیم بطوریکه بسیاری از محصولات این شرکت در روزهای اخیر افت قیمت در بازار را تجربه کرده بودند.

به گفته فعالان بازار خودرو از دیگر عواملی که موجب شده تا بازار پرطرفدار ایران خودرو افت و ثبات قیمت را تجربه کنند می توان به صدور فاکتور برای برخی خودروها با مدل ۱۴۰۰ اشاره کرد، یکی از دلایلی که موجب شده تا خریداران تا رسیدن این خودروها (پلاک شدن) به بازار برای خرید دست نگهدارند، عاملی که بر رکود در بازار دامن زده است. با این شرایط می توان گفت خودروهای مدل ۱۴۰۰ بازار خودور را رام کردند.

از دیگر مسائلی که فعالان بازار خودرو رسیدن بازار به ثبات را به آن نسبت می دهنده می توان به اخبار سیاسی اشاره کرد، عاملی که خوش بینی در بازار را به همراه داشته و موجب شده تا بسیاری از خریداران به امید کاهش بیشتر قیمت فعلا دست از خرید بکشند.

ایران+خودرو+جدول

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها