|
کدخبر: 110645

قیمت خودروی جدیدی که به زودی وارد بازار می‌شود + شرایط فروش

شرکت مدیران خودرو به تازگی نسخه جدید ام وی ام ۳۱۵ را به بازار معرفی کرده است و برنامه دارد تا این خودرو را با نام «۳۱۵ پلاس» به فروش برساند.

خودرو قیمت خودروی جدیدی که به زودی وارد بازار می‌شود + شرایط فروش

شرکت مدیران خودرو قیمت ۲۹۰ میلیون تومان را برای ام وی ام ۳۱۵ پلاس در نظر گرفته و موعد تحویل ۴۵ روزه را برای آن اعلام نموده است. همچنین بر اساس بخشنامه فروش این شرکت، مشتریان می‌توانند از تسهیلات فروش ۵۵ درصدی برای خرید ۳۱۵ پلاس استفاده نمایند.

خودرو

ام وی ام ۳۱۵ پلاس به عنوان نسخه فیس لیفت و ارتقا یافته ۳۱۵ هاچ بک شناخته می‌شود. این خودرو به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۰۵ تا ۱۰۷ اسب بخار مجهز است و گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر را تولید می‌کند. جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک استپ گیت هم توان این پیشرانه را به چرخ‌های جلوی ۳۱۵ پلاس می‌رساند.

خودرو3

با توجه به سطح امکانات درنظر گرفته شده برای ام وی ام ۳۱۵ پلاس و مشخصات فنی، می‌توان این خودرو را نسخه ساده تر ام وی ام X۲۲ اتوماتیک دانست. در ۳۱۵ پلاس امکاناتی نظیر سانروف، سیستم کنترل پایداری، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی و… وجود دارد.

منبع: اسب بخار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها