|
کدخبر: 106120

۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز را از دست ندهید (۳ تیر ۹۹)

۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز در حوزه خودرو و مسکن را از دست ندهید.

خودرو ۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز را از دست ندهید (۳ تیر ۹۹)

آخرین وضعیت بازار خودرو (۳ تیر ۹۹)

بلاتکلیفی بازار خودرو و نبود نرخ پایه در این بازار، آسیب‌پذیری آن را در مقابله با سوداگران و همچنین نوسانات نرخ ارز بیشتر کرده به طوری که درحال‌حاضر شاهد افزایش ۶ تا ۱۶ میلیون تومانی نرخ خودروهای داخلی در بازار هستیم.

واکنش ربیعی به گرانی‌های خودرو و مسکن

سخنگوی دولت درباره گرانی‌های خودرو و مسکن گفت: تحلیل این است که قیمت‌ها پایین خواهد آمد.

نرخ سود بانکی تغییر می‌کند؟

برخی کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی اعتقاد دارند تصمیم بر کاهش نرخ سود بانکی به ۱۵ درصد و نرخ سود کوتاه‌مدت به ۸ درصد آن هم در شرایطی که نرخ تورم کشور بالای ۴۰ درصد است، باعث خروج منابع از سیستم بانکی و ورود آن به بازارها شده است.

قیمت آپارتمان‌های تا یک میلیارد تومان + جدول

قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان‌های تا یک میلیارد تومان در تهران به شرح زیر است.

افزایش عرضه آپارتمان‌های قیمت ‌مناسب

با شروع فصل تابستان، عرضه آپارتمان‌های قیمت‌مناسب که بهای خرید آنها با بودجه متقاضیان مسکن در حال جست‌وجو تناسب بیشتری دارد، افزایش یافته است.

روحانی: شوک قیمتی دلار موقتی است

رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه نوسانات اخیر در بازار ارز و شوک ایجاد شده دلیل و ریشه بنیادی اقتصادی ندارد، گفت: همه باید تلاش کنیم تا مانع از ایجاد بار روانی تاثیر افزایش نرخ ارز بر نرخ سایر اقلام و کالاها شویم و مراقبت کنیم که نوسانات کوتاه مدت و گذرای ارز کنترل شود.

ودیعه اجاره به خانوار‌های کم‌درآمد پرداخت می‌شود

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تلاش می‌شود ودیعه اجاره، به خانوار‌های اجاره‌نشین کم‌درآمد و ساکن در واحد‌های مسکونی کوچک‌متراژ پرداخت شود.

دلایل ۶ گانه افزایش قیمت دلار

تحلیلگر اقتصادی با اشاره به دلایل ۶ گانه افزایش نرخ ارز، راهکارهای میان مدت و کوتاه مدتی را برای مهار نرخ دلار در بازار ارائه داد.

شماره‌گذاری خودروها اینترنتی شد

رئیس شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: فرآیند شماره‌گذری خودروها بزودی به صورت اینترنتی انجام می‌شود و در ابتدا در دو مرکز تهران به صورت آزمایشی انجام و به‌تدریج در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

متوسط قیمت مسکن در تهران چقدر شد؟

نتایج دسترسی به داده‌های مقدماتی از وضعیت میانگین نرخ مسکن در خرداد از رسیدن سطح نرخ به حول و حوش ۱۹ میلیون تومان حکایت دارد. این رقم در ماه قبل حدود ۱۷ میلیون تومان برآورد شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها