|
کدخبر: 199182

قوانین جدید پلیس راهور درباره توقیف خودروها

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس قانین جدید پلیس راهور، خودروهایی که سقف جرائم آن‌ها ۳ میلیون تومان است توقیف خواهند شد.

جامعه قوانین جدید پلیس راهور درباره توقیف خودروها

سرهنگ جهانی افزود: پیشتر خودروهایی که جرائم پرداخت نشده آن‌ها بیش از یک میلیون تومان بود توقیف می‌شدند، اما بر اساس قانون جدید پلیس که با توجه به شرایط کشور و تورم موجود تصویب شده است از این پس خودروهایی که میزان جرائم پرداخت نشده آن‌ها بیش از ۳ میلیون تومان است توقیف خواهند شد.

وی همچنین گفت: بر اساس دستور فرماندهی پلیس راهور ناجا، خودروهایی که حامل خانواده باشند هم توقیف نخواهند شد.

سرهنگ جهانی یادآور شد: همه دارندگان خودروهای دارای بیش از ۳ میلیون تومان جریمه تاکنون ۲ بار پیامک دریافت کرده اند مکر آنکه شماره تلفن صاحب خودرو در سامانه پلیس تغییر یافته یا واگذار شده باشد یا آنکه اطلاعات صاحب خودرو وارد سامانه نشده باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور، هشدار داد: تخلفات حادثه ساز همچون سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات مارپیچ، جزء خط قرمزهای پلیس است و حتی در صورت همراه بودن خانواده خودرو توقیف خواهد شد.

سرهنگ جهانی همچنین گفت: صاحبان خودرو می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی راهور ۱۲۰ از میزان جرائم خود مطلع شوند و در صورت تمایل از طریق همان سامانه جرائم خود را پرداخت کنند.

وی افزود: با توجه به گام جدی پلیس راهنمایی و رانندگی برای هوشمند سازی پلیس راهور در تهران دو مرکز میثم و خاواران برای تعویض پلاک و شماره گذاری اینترنتی کار می‌کنند.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: خریدار و فروشنده می‌توانند با یک بار مراجعه به پلیس+۱۰ و احراز هویت از خدمات اینترنتی پلیس راهور بهره‌مند شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر