|
کدخبر: 159468

طرح های ویژه ترافیکی برای پنجشنبه آخر سال

رئیس پلیس راهور پایتخت طرح های ترافیکی با هدف نظم‌بخشی به تردد مراجعان به آرامستان‌ها و بهشت زهرا جلوگیری از تراکم و انسداد مسیر‌های محدوده مأموریت و رسیدگی فوری به حوادث و تصادفات رانندگی توسط پلیس راهور تهران بزرگ صورت خواهد گرفت.

جامعه طرح های ویژه ترافیکی برای پنجشنبه آخر سال

رئیس پلیس راهور پایتخت ازآمادگی پلیس راهور برای مدیریت ترافیکی و تسهیل در تردد شهروندان در عزیمت به آرامستان‌ها و بهشت زهرا (س) در ۵شنبه آخر سال خبر داد.

ربیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در روزهای پایانی سال طبق رسوم هر ساله شهروندان تهرانی برای زیارت اهل قبور به آرامستان‌های شهر به خصوص بهشت زهرا ( س) مراجعه می‌کنند لذا با توجه به شرایط ویژه امسال به دلیل رعایت اصول بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا، پلیس راهور تهران بزرگ با برنامه‌ریزی و حضور صدرصدی و اجرای طرح‌های ترافیکی درصدد تسهیل تردد عبور و مرور شهروندان خواهد بود.

حمیدی افزود: از آنجا که در هفته گذشته و همزمان با میلاد مولای متقیان و روز پدر با مراجعه بیش از یکصد هزار خودرو به محل بهشت زهرا ( س ) و تراکم تردد همراه بودیم با پیش‌بینی پلیس راهور تهران بزرگ و حضور همکاران من در معابر منتهی به بهشت زهرا ( س) ترافیک مدیریت شد و همراهی و همکاری شهروندان در این روز باعث شد که جریان ترافیک بدون هیچ مشکلی و حادثه‌ای جذب گردد، در روزهای پایانی سال نیز با هماهنگی و نشست با مدیرعامل و مسئولان سازمان بهشت زهرا (س)، پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه امکانات پرسنلی و صد درصدی خود نسبت به پوشش ترافیکی مسیرها و محدودههای داخلی و پیرامونی بهشت زهرا (س) بمنظور افزایش سرعت تردد وسایل نقلیه و مراجعان، حضور فعال و مستمر خواهند داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها با هدف نظم‌بخشی به تردد مراجعان به آرامستان‌ها و بهشت زهرا جلوگیری از تراکم و انسداد مسیر‌های محدوده مأموریت و رسیدگی فوری به حوادث و تصادفات رانندگی توسط پلیس راهور تهران بزرگ صورت خواهد گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که همشهریان تهرانی با مدیریت زمان، حضور در آرامستان‌ها و زیارت اهل قبور را به روزهای پایانی موکول نکنند تا با آرامش و بدون هیچ خللی بتوانند روز‌های پایانی اسفند ماه را سپری کنند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها