|
کدخبر: 150984

انفجار کپسول گاز در نارمک تهران

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اعلام کرد: صدای انفجار در منطقه نارمک در شرق پایتخت به دلیل منفجر شدن کپسول گاز پیک نیک در ساختمانی چهار طبقه بود.

جامعه انفجار کپسول گاز در نارمک تهران

حمیدرضا گودرزی شنبه شب گفت: ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه امشب بر اساس گزارش ماموران انتظامی از میدان نارمک ، صدای انفجار مهیبی به گوش رسید.

وی افزود: عوامل انتظامی و امدادی به محدوده مورد نظر در نارمک اعزام شدند که در بررسی مشخص شد یک عدد کپسول گاز پیک نیک به علت نامعلوم داخل اطاقکی در طبقه زیر همکف از یک باب ساختمان چهار طبقه منفجر شده است.

گودرزی اظهارداشت: در این حادثه مردی حدود ۶۰  ساله از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز از حادثه انفجار یک پیک نیک (اجاق گاز) خانگی در منطقه نارمک خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد ۶۰ ساله دچار سوختگی شد.

سبد جلال ملکی شامگاه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا افزود : ساعت ۲۰:۴۸ دقیقه امشب در پی تماس های شهروندان، صدای شنیدن شدن انفجار در نارمک خیابان حاج صادقی به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران دو ایستگاه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در طبقه زیر زمین یک ساختمان چهار طبقه مسکونی یک دستگاه پیک نیک کوچک در قسمت انباری انفجاری رخ داده بود اما این انفجار منجر به آتش سوزی نشد.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان پس از ایمن سازی به این عملیات پایان دادند.

به گفته ملکی، مردی ۶۰ ساله بدلیل شدت سوختگی تحویل عوامل اورژانس شد و آتش نشانان لحظاتی قبل به این عملیات پایان دادند.

سخنگوی آتش نشانی به دنبال انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر وقوع انفجار در منطقه نارمک گفت: درباره این موضوع بزرگنمایی شده است.

شواهد اولیه نشان می‌دهد ، دلیل حادثه بی احتیاطی فردی بوده که در پارکینگ یک واحد مسکونی مشغول کار با گاز بوده که به دلیل بی احتیاطی انفجاری محدود حادث می شود.

با حضور امدادگران آتش نشانی جمع شده است در این حادثه فقط یک نفر مجروح شده است .

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر