|
کدخبر: 110683

۱۳۶ طرح بهزیستی در شهرستان نجف آباد افتتاح شد

۱۳۶ طرح بهزیستی در شهرستان نجف آباد افتتاح شد

جامعه ۱۳۶ طرح بهزیستی در شهرستان نجف آباد  افتتاح شد

مراسم افتتاح و بهره برداری از ۱۳۶ طرح بهزیستی شهرستان نجف آباد از طریق ویدئوکنفرانس با حضور  مهندس مجتبی راعی، معاون  استاندار اصفهان  و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، معاونین سازمان بهزیستی استان اصفهان، معاون  سیاسی و اجتماعی فرماندار، رئیس  اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد و هیات همراه به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی  برگزار گردید.

 این طرح ها که عمدتا توسط بخش خصوصی اجرا گردیده اند شامل: مجتمع باران مهر با زیربنا ۵۰۰ متر مربع، مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادان سلامت آینده با زیربنا ۴۵۰ متر مربع، دو واحد مرکز مشاوره تخصصی سرجمع با زیر بنا ۲۵۰ متر مربع، ۱۰۱ طرح اشتغالزایی، ۳۱ باب مسکن افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان نجف آباد که مجموعا با هزینه ای بالغ بر ۱۷۳ میلیارد و بیست میلیون ریال می باشند.

 مهندس مجتبی راعی، در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی، بر  نقش «جوامع بشری برای رسیدن به توسعه و تعالی تاکید کرد و گفت:  نقش سازمان های تسهیلگر و حمایتگر در این زمینه نقشی غیر قابل انکار است؛ وی افزود: در این میان دو نهاد ارزنده و خدمتگزار بهزیستی و تأمین اجتماعی پشتوانه ای سترگ و تضمین کننده آینده ای روشن و پرامید برای اکثریت مردم شریف و نجیب ایران اسلامی می باشند که همواره به نحوی موثر و پویا در راستای سلامت فردی و اجتماعی مشغول به خدمت رسانی می باشند، این هفته، فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت کارکردها و خدمات گسترده این مجموعه ارزشمند و تاثیرگذار است. بی شک بهزیستی به عنوان دستگاه متولی امر حمایت از محرومین، آسیب دیدگان اجتماعی، افراد توانخواه و ... گامی موثر در راستای تحقق عدالت اجتماعی در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برداشته که به حمد ا... این رویکرد ارزنده نیز با حمایت خیرین شریف و ارجمند نیز به نحوی در خور توجه در حال انتشار و گسترش است».

 رئیس  شورای اداری شهرستان نجف آباد در ادامه بر ضرورت اهتمام بهزیستی شهرستان در  رفع نیاز جامعه هدف تاکید و بر ضرورت گسترش مراکز مشاوره و خدمات بهزیستی در تعامل با بخش خصوصی در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی و آسیب های نوظهور اجتماعی تبیین سخن نمودند. 

راعی، مبارزه با پدیده های مضموم اجتماعی و فرهنگی همچون اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، بیکاری و ... را از اولویت های دستگاه بهزیستی برشمردند و بر ضرورت حمایت همه جانبه از طرح های اشتغالزا پویا و پایا برای جامعه هدف بهزیستی تاکید ورزیدند.

ارسال نظر