|
کدخبر: 110453

آخرین آمار فوت‌شدگان و مبتلایان کرونا (۹۹/۴/۲۵)

سخنگوی وزارت بهداشت: در شبانه روز گذشته ۱۹۹ نفر مبتلا به کرونا جان باختند و تعداد استان‌های قرمز و هشدار همچنان ۲۵ استان است.

جامعه آخرین آمار فوت‌شدگان و مبتلایان کرونا (۹۹/۴/۲۵)

دکتر سیما سادات لاری، افزود: تعداد بیماران شناسایی شده طی شبانه روز گذشته و بر اساس معیار‌های تشخیی پزشکی ۲۳۸۸ نفر مبتلا شدند و ۱۷۷۵ نفر نیز در مراکز درمانی در این مدت بستری شده‌اند.

وی گفت: همچنین درحال‌حاضر تعداد موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی به ۳۴۱۱ نفر رسیده است و متاسفانه ضمن همدردی با خانواده‌های داغدیده تعداد ۱۹۹ نفر در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: مجموع جانباختگان کرونا در کشور تا به امروز به ۱۳۴۱۰ نفر رسیده است و تاکنون ۲۶۴ هزار و ۵۶۱ نفر مبتلا به بیماری کرونا در کشور شناسایی شده‌اند.

خانم لاری تصریح کرد: همچنین تعداد بهبود یافتگان کرونا تا امروز را ۲۲۷ هزار و ۵۶۱ نفر اعلام کرد.

وی ادامه داد: تا کنون ۲ میلیون و ۴۸ هزار و ۴۹ نفر از هموطنان تحت تست‌های تشخیصی آزمایشگاهی قرار گرفته‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه استان‌های ایلام آذربایجان غربی و شرقی، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استان‌های فارس، تهران، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی هم در وضعیت هشدار قرار دارند

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها