|
کدخبر: 159165

امروز ۱۵ معامله مشکوک در بورس رخ داد

در روز رشد ۱۰ هزار و ۲۶۰ واحدی شاخص، بانک فرابورسی، یک پتروشیمی، گروه بهمن، تولید برق عسلویه مپنا به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

بورس امروز ۱۵ معامله مشکوک در بورس رخ داد

در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد ۱۰ هزار و ۲۶۰ واحدی و بازپس گیری کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۸.۹ و ۷.۹ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، ایران خودرو، بانک تجارت، پالایشگاه اصفهام به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با داد و ستد بیش از ۹۰۶، ۶۵۶، ۳۹۴، ۳۷۹ و ۳۷۶ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۱ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت تراکتورسازی ایران حاضر در بازار اول بورس با افت ۱.۵ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۱۵.۵ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های رایان هم افزا، ایران مرینوس، پلی پروپیلن جم، فارسیت اهواز، کاغذ پارس، تولید برق عسلویه مپنا، صنعتی دریایی ایران، باما، بیمه رازی، دارویی برکت، پتروشیمی مبین، بانک گردشگری، سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس و گروه بهمن مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور یک بانک و پتروشیمی، گروه بهمن، تولید برق عسلویه مپنا به همراه ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

منبع: بورس پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها