|
کدخبر: 150948

بررسی تحرکات روزانه صندوق ‌های ETF + جدول

امروز ۸۵۰میلیارد تومان دارا یکم و ۸۴۰میلیارد تومان دارا دوم خرید و فروش شد، معاملات صندوق‌های قابل معامله به دو هزار و ۸۳۰میلیارد تومان رسید و مازاد سرمایه‌گذاری اشخاص حقوقی در این صندوق‌ها ۱۲۰میلیارد تومان بود.

بورس بررسی تحرکات روزانه صندوق ‌های ETF + جدول

صندوق واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم) بیشترین معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و بعد از آن صندوق پالایشی یکم (پالایش) بود که دومین صندوق پرمعامله لقب گرفت. صندوق اعتماد آفرین پارسیان (اعتماد) نیز در جایگاه سوم بیشترین ارزش معاملات صندوق‌های ETF قرار گرفت.

حقیقی‌ها معادل ۲۴میلیارد تومان واحدهای صندوق هستی بخش آگاه (آگاس) را از حقوقی‌ها خریدند (۴۵درصد از معاملات صندوق) و اشخاص حقوقی نیز بخشی از مالکیت صندوق با درآمد ثابت کمند (کمند) را به ارزش ۱۱۰میلیارد تومان به نفع خود تصاحب کردند (۵۴درصد معاملات).

دارندگان صندوق سرمایه گذاری در سهام آوای معیار (آوا) رشد ۸.۸درصدی دارایی خود را به چشم دیدند و طرف دیگر مالکان هیچ‌یک از صندوق‌های سهامی با زیان مواجه نشدند. هیجانات امروز همچنین باعث شد که بیشترین نوسان قیمت (۱۰.۳درصد) در رابطه با صندوق «آوا» در تابلو معاملات نقش ببندد.

دو صندوق واسطه‌گری مالی و پالایشی یکم روی هم سهم ۶۰درصدی از خرید و فروش‌های صندوق‌های قابل معامله و همچنین ۱۲میلیارد تومان ورود پول حقیقی داشتند.

کل ارزش معاملات صندوق‌های معامله‌پذیر در نهایت به رقم دو هزار و ۸۳۰میلیارد تومان رسید و خروج پول حقیقی ۱۲۰میلیارد تومان شد. لازم به ذکر است گردش بازار سهام در حدود ۹هزار و ۸۹۰میلیارد تومان و مقدار ورود پول حقیقی حدود ۶۰۰میلیارد تومان بوده است.

صندوق+جدول

صندوق+جدول۱

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    چه فایده آنهایی که صاحبان اولیه پالایش ب ودند و سرمایه خود را بیش از چهار ماه خوا بانده بودند و وقتی دیدند دارند ضرر می کن ند زیر قیمت و ناراضی خارج شدند و در عوض افراد دارای رانت اطلاعاتی یعنی روحانی، د ژپسند، و سایر دوستانشان و افراد حرفه ای در کف قیمت ورود کردند و طی دو هفته ۱۰۰ د رصد سود خالص واقعا متاسفم برای مدیران بی تدبیر و خائن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها