|
کدخبر: 150865

این سهامداران امروز بیشترین سود را کسب کردند

امروز سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، گروه صنایع کاغذ پارس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و بیمه تجارت نو در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهامداران امروز بیشترین سود را کسب کردند

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۹هزار و۴۷۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۷هزار و ۱۷۶واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۶۱۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۵۱۲میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۶۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، گروه صنایع کاغذ پارس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های موتورسازان تراکتورسازی ایران، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی و کارت اعتباری ایران کیش بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۵۰۴میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۹۱۲میلیارد تومان در ۶۳۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۶۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۸۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و بیمه تجارت نو بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های افرانت، توکا رنگ فولاد سپاهان و تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها