|
کدخبر: 174355

علت قطعی برق تهران این موارد است

طی چند روز اخیر به دلیل گرم شدن هوا و افزایش مصرف،برق بسیاری از مناطق کشور قطع شده که احتمال ادامه دار بودن این خاموشی ها وجود دارد.

انرژی علت قطعی برق تهران این موارد است

 افزایش دما و مصرف بالای برق در مشترکین خانگی، صنعتی، ادارات و کشاورزی موجب فشار بر شبکه برق در بیشتر نقاط کشور شده و طی چند روز اخیر شاهد قطعی برق چند ساعته در برخی مناطق بوده ایم.

بر این اساس  در بیشتر نقاط شهر تهران از جمله میدان شهدا، افسریه و حتی در نقاطی از شرق استان تهران از جمله دماوند هم این قطعی برق گزارش شده است.

 قطعی‌های امروز از قبل تعیین شده نبوده و این خاموشی ها به دلیل وارد شدن فشار  زیاد بر شبکه برق بوده است به طوری که در میدان شهدای تهران امروز حدود ۸ ساعت قطعی برق داشته ایم.

متاسفانه رشد مصرف و افزایش دمای هوا باعث می‌شود همانند سال گذشته جدول خاموشی برای نقاط مختلف کشور تعیین شود.

طبق اعلام شرکت توزیع برق تهران ادامه دار بودن قطعی برق بستگی به میزان مصرف مشترکان دارد اگر مصرف بیش از حد توان شبکه باشد قطعا خاموشی اعمال می‌شود.

مشترکان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن برق من و وارد کردن شناسه برق خود نسبت به قطع شدن برق منطقه خود در روز‌های آینده اطلاع پیدا کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • علی ارسالی در

    بله گرگ های وحشی امریکایی و اروپایی آم اده اند تا کلاه های اسراییلی را سر گاوه ای ایرانی بکشند، همانطور که سر گاوهای قب لی کشیدند اما این گاوهای بیچاره یا نفهمی دند و اگر فهمیدند به روی مبارک نیاوردند و تا بنا گوششان به روی آن گرگ های وحشی خ ندیدند.

  • محمد ارسالی در

    تقصیر مزرعه های بیت کویین نیست ها :-)

  • محسن ارسالی در

    چرا اینقدر دروغ میگید بگید برق رو میدیم واسه مزارع بیت کوین چینی ها باید بحالتان گریست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها