|
کدخبر: 184902

خبر خوش درباره دریافت وام بازنشستگی / یک شرط حذف شد

درحالی که پیش از این اعلام شده بود بازنشستگان تامین اجتماعی پیش از ثبت نام برای دریافت وام بازنشستگی باید حتما کارت عضویت کانون بازنشستگی را داشته باشند اما اکنون این الزام برداشته و توضیح جدیدی اعلام شده است.

از سه میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در بهترین حالت حدود ۴۰۰ هزار نفر در نهایت مشمول وام هفت میلیون تومانی خواهند شد. این وام قرض‌الحسنه است و مبلغ اقساط ماهانه آن هم حدود ۲۰۰ هزار تومان می‌شود. در این شرایط نهاد تصمیم‌گیر شرایطی را برای متقاضیان اعلام کرده بود که جزئیات آن را در گزارش شرایط وام بازنشستگان می‌توانید بخوانید.

اما یکی از این شرایط داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تهران بود. درحالی که پیش از این اعلام شده بود بازنشستگان تامین اجتماعی پیش از ثبت نام برای دریافت وام بازنشستگی باید حتما کارت عضویت کانون بازنشستگی را داشته باشند اما اکنون این الزام برداشته و توضیح جدیدی اعلام شده است.

در سایت کانون بازنشستگی اطلاعیه جدیدی قرار گرفته که در آن نوشته شده است: «توجه: بعلت ازدحام جمعیت مقابل درب کانون وپیشگیری از بروز بیماری کرونا در جهت رفاه حال اندسته از بازنشستگانی که کارت عضویت کانون بازنشستگان شهر تهران را ندارد برای ثبت نام وام نیازی به کارت عضویت نمی باشد و بازنشستگان محترم می توانند در ردیف شماره عضویت ۵ بار عدد صفر را وارد نمایند و در ردیف تاریخ اعتبار ۱۴۰۰۱۲۰۱ را وارد نمایند.دقت نمایید این مطلب صرفا مخصوص بازنشستگان شهر تهران می باشد و بازنشستگان شعبات دیگر تامین اجتماعی سایر شهرستان های استان تهران مانند شمیران.شهر ری قرچک و ….. همچنین سایر استان های کشور مانند البرز.قزوین و … در صورت ثبت نام درخواست انها ابطال و ترتیب اثر داده نخواهد شد و کانون بازنشستگان شهرستان تهران مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.»

متقاضیان برای ثبت نام این وام می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    چرا وام به بازنشستگان اطراف تهران تعلق ن می گیرد مگر اونها آدم نیستند چه باید کر د

  • محمود ارسالی در

    اوف ولعنت ابدی خداوند بر شما مدیران نالا یق ایران ویرانه و تاراج شده باد.خوش بحال دوران جنگ تحمیلی خیلی بهتر بود حال ملت غارت شده ایران.

  • ناشناس ارسالی در

    گوخ به قبر وزیر و ابن خبر خوشش
    با این وام چه کنیم دزد های نابکار

  • ناشناس ارسالی در

    چی هی خبر خوش خبر خوش خبرها که ناخوشه

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا ظلم میکنید درحق ما مستمیربگیران چه گناهی کردیم ما

  • زهرا ارسالی در

    سلام تورو خدا این وام رو به دخترهای بیوه متوفی هم بدید خوب ما هم اجاره خونه داری م ما حقوق میگیریم خوب از حقوقمون کم میکن ید الان دخترای دم بخت موندن توخونه یه زن بیوه ۶۰ ساله که دیگه ازدواج نمیکنه که م یترسید وام بدید حقوقش قطع بشه تورو خدا ی خورده با فکر عمل کنید من الن پول پیش بای د بدم صابخونه بی وجدان حقوق هم یک سوم م یگیریم ممنون میشم رسیدگی بشه ماهم خواهر های شمایی تو همین خاک و زمین خواهش خواهش خواهش

  • ناشناس ارسالی در

    تیرو مرداد یارانه نقدی من واریز نشده من باز نشسته هستم قبظ اب برق گاز رو دستم م ونده شماره تلفن 09146288 زدم

  • سیدجعفرکاظمی ارسالی در

    اینقدردرمورد وام بازنشستگان نوشتیدکه دیگ ه حالمان بهم میخورد آیا کشوری را سراغ دا رید که درمورد یک موضوع اینقدر شانتاژ کند ! هرکسی ازجایش بلندشد چیزی گفت ونوشت بس کنید.

  • مهدی ارسالی در

    همه چی فقط برای تهران ،بقیه ایران مهم نی ست

  • بیچاره ارسالی در

    لعنت خدا بر شما باد با این همه گرانی و ب دبختی که سر مردم آوردید دلار 28 هزار توم ان ماشین آشغال پراید 150 میلیون و.....

  • ناشناس ارسالی در

    به امید خدا با امدن این ریسجمهور مشکلات حل می شود چون ادم درستکار عادل امین می باشد واز رهبر ازاعت می کند خداهم او را در کارهایش پیروز میگرداند انقدر مسکن بساز که دست مفتخوران قطع شود خدا حفظ کند شمارا به ان خدا من شما را از قلبم دوست دارمچون پاکی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها