|
کدخبر: 181648

قیمت سکه وارد جاده افزایشی شد؟

در معاملات پشت خطی که خرید و فروش ها به صورت کاغذی انجام می شود قیمت دلار رشد کرد رشد قیمت دلار محرکی صعود قیمت سکه شد.پیش بینی می شود در بازار امروز سکه به دلیل این رشد معامله گران مرزهای مقاومتی را تست کنند.

اقتصاد قیمت سکه وارد جاده افزایشی شد؟

امروز معامله گران تلاش خواهند کرد که قیمت سکه امامی را از سطح ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی عبور دهند. در صورتی که فلز گران بهای داخلی از سطح یاد شده عبور کند، حرکت به سوی محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را آغاز خواهد کرد و زیر پای سکه برای رشدهای بعدی محکم تر خواهد شد. با این حال، در شرایطی که سکه توان عبور از سطح ۱۰ میلیون و ۵۰۰هزار تومانی را از خود نشان ندهد، بازار بار دیگر به سوی حمایت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی حرکت خواهد کرد.

حرکت صعودی سکه پشت خط های معاملاتی

حرکت صعودی فلز گران بهای داخلی از بعدازظهر روز جمعه شروع شد. در واقع فلز گران بهای داخلی که روز سه شنبه گرفتار موج نزولی شده بود، روز جمعه با بالا رفتن فعالیت خریداران مواجه شد و این فلز گران بها از کانال ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان وارد کانال ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد. به گفته فعالان، رشد قیمت سکه در پشت خط تحت تاثیر صعود قیمت دلار بود. در واقع سکه بازان زمانی که مشاهده کردند، دلار با قدرت به بالای محدوده ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان نفوذ کرده است، جسارت بیشتری کردند و از حالت فروشنده روز پنج شنبه خارج شدند.

با این حال،‌ قیمت سکه برای اینکه در جاده صعودی قرار بگیرد، نیاز دارد که اسکناس آمریکایی رشد بیشتری را تجربه کند. قیمت طلا دیشب نتوانست بالای محدوده هزار و ۷۸۰ دلار قرار بگیرد. این موضوع موجب می شود که افزایشی های بازار سکه امید چندانی به بازار طلا نداشته باشند و تمرکز خود در ۲ روز ابتدای هفته را روی روند بازار دلار بگذارند.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر