|
کدخبر: 170499

فوری / خبر مهم روحانی درباره شکسته شدن تحریم ها

رئیس جمهور گفت: به‌عنوان رئیس دولت به مردم می‌گویم که تحریم شکسته شده و اگر همه با هم و متحد باشیم، به‌زودی تحریم ها برداشته می‌شود و طرف ما می‌داند که راهی جز انجام تعهدات و موافقتنامه برجام نیست.

اقتصاد

رئیس‌جمهور در بخشی از سخنان در جلسه امروز هیئت دولت درباره مذاکرات برجامی وین تصریح کرد: کاری که مذاکره‌کنندگان ما در زمینه تحریم در وین انجام دادند کار بزرگی بوده و اگر طرف مقابل به‌طور کامل به قانون عمل کند، زود تمام می‌شود و کار ما در چارچوب درستی پیش می‌رود و مسیر صحیحی است. مردم ثمره ایستادگی، صبر و مقاومت خود را در وین می‌بینند و اگر گزارش درست باشد و دغل‌کاری و جناح‌بازی نشود و گزارش را درست به مردم برسانیم، نشان عظمت ملت ایران است و اینکه طرف‌های ما در برجام فهمیدند راهی جز اجرای قانون و تعهدات قطعنامه ۲۲۳۱ وجود ندارد و این پیروزی دولت در ماه‌های پایانی است.

روحانی ادامه داد: به‌عنوان رئیس دولت به مردم می‌گویم که تحریم شکسته شده و اگر همه با هم و متحد باشیم، به‌زودی تحریم برداشته می‌شود و طرف ما می‌داند که راهی جز انجام تعهدات و موافقتنامه برجام نیست و امروز در دنیا یک صدا وجود دارد و همه می‌گویند راهی جز اجرای کامل برجام برای صلح و امنیت منطقه و جهان نیست؛ ممکن است یک رژیم دغل‌کاری مانند رژیم صهیونیستی چیزی بگوید ولی مهم نیست و دنیا همصدا هستند و این مهم است.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    با ذلت زیر بار بر جام رفتن هنر نیست

  • ناشناس ارسالی در

    چه باجی کلفتی دادید

  • ناشناس ارسالی در

    دیپلماسی قوی یعنی تجارت جهانی وبازشدن در بهای صادرات وواردات اینکه تولیدکنندجنس م رغوب صنعتی وکشاورزی راحت درجهان بگرددوذا ئقه مردم جهان راببیندوکالای ایرانی وحتی فرآورده های نفتی صادرکند

  • غ ارسالی در

    ۴۵ سال است طرف مقابل به تعهدخودش(به گفته خودتان )عمل نمی کندهمه ...فهمیدن شما... ...

  • مریم ارسالی در

    آقای روحانی تا الان تو یک حرف راست از ده انت بیرون نیامده ..این همه دروغ به مردم د ر ۸ سال گفتی خجالت نمیکشی ..
    آقا ی روحانی اگر میخواهی شانسی در انتخابات ب رای دوستان اصلاح طلبت داشته باشی باید ضر رهای ما در بورس که به ۸۰ درصد رسیده جبرا ن کنی وگرنه بخوای احد و واحد مردم برای ح رفه ای تو و جناحت تره هم خورد نمیکنند .< br /> آقای روحانی تو را بقران مجید آن عم امه را از روی سرت بردار ..داری با این در وغ و دغلها مردم را از دین بر میگردانی. < br /> اولا آمریکا علنا اعلام کرده تا ایر ان پیش قدم نشود هیچ تحریمی برداشته نخواه د شد .
    واگر میخواهی این ۷ میلیارد دلاری که قراره آمریکا به ایران بدهد در ق بال آزادی ۴ جاسوس آمریکایی هست که اون هم زحمتش را بر و بچه های اطلاعات سپاه کشید ن که جاسوسهای نفوذی در دولت تو را گرفتن و تو میخواهی قیافه بگیری که بخاطر مذاکرا ت برجام هست ..
    تنها شانس اصلاح طلب ان در انتخابات فقط و فقط جبران ضررهای ۴۵ میلیون سهام دار بورس خواهد بود وگرنه کس ی پش ک ل هم دست شماها نخواهند داد چه بر سد به سکان کشور را ؟

    خجالت بکش آقای کلید ساز (الهی بمیرم برای قشر م ظلوم جامعه روحانیت که دارند پول گند کاری های تو را با اون لباس روحانیت میخورند . )
    فقط منتظرم ببینم چه جوری چوب خدا بر سر شما طیف اصلاح طلبان خواهد خورد .

ارسال نظر