|
کدخبر: 158847

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۲/۱۸)

در معاملات امروز بازار ارز، قیمت‌های انواع ارزها روند افزایشی داشت.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۲/۱۸)

در معاملات روز دوشنبه بازار ارز قیمت دلار ۱۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت یورو نسبت به قیمت بسته شده روز ‌یکشنبه رشد ۲۰۰ تومانی داشت.

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌‌دوشنبه ابتدا با رشد ۲۴۲ تومانی نسبت به روز ‌یکشنبه، ۲۴ هزار و ۱۹۴ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۳۱۲ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۴۵ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۴۳۶ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۴ هزار و ۵۵۵ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با رشد ۲۳۵ تومانی نسبت به گذشته ۲۸ هزار و ۹۳۵ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش ۱۴۴ تومانی ۲۸ هزار و ۷۹۱ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۹ هزار و ۲۲۴ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۹ هزار و ۷۸ تومان اعلام شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز گذشته ۴۶۵ تومان افزایش داد و ۲۴ هزار و ۴۵۵ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با رشد ۲۴۹ تومانی نسبت به روز یکشنبه به ۲۹ هزار و ۱۲۲ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز یکشنبه ۱۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با رشد ۲۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات نیز در معاملات امروز با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌یکشنبه ۳۰ تومان افزایش داشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها