|
کدخبر: 109918

موج سینوسی سکه و اوج گرفتن مجدد دلار

امروز دلار در بازار دوباره غوغا کرد و افزایشی محسوس را به ثبت رساند و از سوی دیگر با وجود اینکه سکه بازار صبح را صعودی آغاز کرده بود ولی از ساعت ۱۲ تا شروع بازار عصر روند قیمتش ریزشی بود.

اقتصاد موج سینوسی سکه و اوج گرفتن مجدد دلار

بر اساس گزارش شبکه اطلاع رسانی طلا، در زمان انتشار این خبر قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است و قیمت هر عدد سکه بهار آزادی طرح قدیم هم ۹ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی به قیمت ۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

باید گفت سکه امامی و بهار آزادی با ۵۰، ۵ و ۲۰ هزار تومان ریزش در بازار عصر سرخ پوش هستند و بقیه خانواده سکه هم نسبت به دیشب تغییر قیمت چندانی نداشته اند.

از سوی دیگر باید گفت سکه امامی، سکه بهار آزادی، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب ۷۶۹، ۷۶، ۴۴۰، ۶۴۰ و ۴۱۸ هزار تومان حباب را با خود حمل می‌کنند.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۹۶۴ هزار تومان است که نسبت به قیمت شروع بازار صبح یک هزار و ۴۰۰ تومان رشد کرده است و در بازار جهانی هم ارزش هر اونس طلا بدون تغییر نسبت به دیروز ۱۷۹۹ دلار است.

و اما از بازار ارز

در جریان معاملات امروز بازار ارز، دلار با شروع بازار صبح در ساعتهای ۱۰ و نیم و ۱۱ و نیم رشد های قابل ملاحظه ای از خود به نمایش گذاشت ولی در بازار ارزها اتفاق محسوسی در قیمتها رخ نداد.

بر همین اساس تا لحظات تنظیم خبر تابلوی شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز قیمت دلار را ۲۲ هزار و ۵۵۰ تومان و یورو ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان نشان میدهد. که با توجه به گزارش این شبکه دلار و یورو نسبت به دیروز ۳۰۰ تومان افزایش برابری داشته است.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها