|
کدخبر: 109841

۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۴/۲۲)

در این گزارش ۱۰ خبر مهم بورسی جمع‌آوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۴/۲۲)

ارزش روز سهام عدالت به مرز ۱۸ میلیون رسید + جدول

بر اساس محاسبات انجام شده در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام ارزش کل سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۷ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسید.

آخرین جزییات سهام عدالت متوفیان

سخنگوی سهام عدالت، گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر سفارش فروش ۳۰درصد سهام عدالت خود را ثبت کرده‌اند که از مجموع ۲۷۵۰ میلیارد تومان، رقمی بالغ بر ۲۶۰۰ میلیارد تومان به حساب مشمولان واریز شده است.

سهام بورسی که بیشترین سوددهی را داشتند (۹۹/۰۴/۲۲)

امروز (یکشنبه) بورس تهران به روند صعودی خود ادامه داد و در این گزارش سهام با بالاترین و پایین ترین قیمت جمع‌آوری شده است.

بورس هر روز بهتر از دیروز

​شاخص کل بورس در روز یکشنبه ۲۲ تیر و در پایان معاملات با رشد ۷۱ هزار و ۴۰۷ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۷۶۱ واحد رسید.

بورس مشمول خمس می‌شود؟

گزارش پیش رو به بررسی نظرات برخی از مراجع عظام تقلید درخصوص سرمایه‌گذاری در بورس و همچنین احکام خمس متعلق به بورس پرداخته است.

بورس مسکن باعث خانه دار شدن افراد می‌شود؟

نایب رئیس انجمن انبوه سازان تهران به طرح این موضوع پرداخت که بورس مسکن باعث خانه دار شدن افراد با پس اندازهای اندک نمی‌شود.

چرا سهام عدالت قابل مشاهده نیست؟

حدود ۴۰ درصد از افرادی که سهام عدالت دارند روش مستقیم خرید و فروش سهام عدالت را انتخاب کرده اند، اما هنوز مشخص نیست برنامه دولت برای سهام عدالت چیست؟

آزادسازی کامل سهام عدالت کی انجام می‌شود؟

کارشناس بازار سرمایه، گفت: دولت اعلام کرد که عرضه اولیه سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه افزایش پیدا می‌کند و سهام عدالت تا آخر سال به طور کامل آزاد می‌شود.

جزییاتی از یک عرضه اولیه بورسی

کارگزاری‌ها امروز (یکشنبه) در نخستین اطلاعیه خود درباره عرضه اولیه روز سه‌شنبه جاری اعلام کردند امکان سفارش آفلاین خرید این عرضه اولیه از امروز فعال است.

جزئیات عرضه ETF های جدید در بورس

معاون سازمان خصوصی‌سازی جزییات ETF‌های بعدی (صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله) که قرار است در بورس عرضه شوند را اعلام کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها