|
کدخبر: 109730 سجاد صفری

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

بورس مثبت می‌شود؟ (۹۹/۰۴/۲۲)

در مرحله پیش‌گشایش امروز (یکشنبه) بازار سرمایه صف تقاضا از صف عرضه بیشتر است.

اقتصاد بورس مثبت می‌شود؟ (۹۹/۰۴/۲۲)

روز گذشته (شنبه) در یک ساعت ابتدایی شروع بازار سرمایه، شاخص با ریزش حدود ۳۴ هزار واحدی روبرو شد ولی در ساعت باقیمانده از شروع معاملات با توجه به میزان تقاضا شاخص تقویت شد و در پایان معاملات، شاخص بورس به حدود ۱۲ هزار ریزش رسید.

با توجه به اینکه بازار سهام روز گذشته توانست وارد فاز اصلاح شود و در واقع فاز اصلاحی را پشت سر گذاشت و صف تقاضا در مرحله پیش‌گشایش از صف عرضه بیشتر است انتظار می‌رود که بازار سرمایه به روند صعودی خود ادامه بدهد.

جدول

در مرحله پیش‌گشایش امروز نمادهای شستا، شپنا، شتران، فولاد، وبصادر، ونیکی و شبندر در صف خرید حضور دارند و حجم تقاضای آن ها میلیونی است و در مقابل نمادهای رانفور، شفا، کهمدا، سپاها، کرازی، کسعدی و کویر در صف فروش قرار دارند و حجم صف خرید از فروش بیشتر است.

جدول۱

با توجه به اینکه بازار سرمایه دیروز اصلاح خورده است و در مرحله پیش‌گشایش امروز حجم خرید از فروش بیشتر است انتظار می‌رود که بورس بتواند در پایان معاملات امروز به رشد دست پیدا کند.

  • سیدرضا ارسالی در

    با سلام و احترام خدمت همه فعالان خرد و کلان در بازار بورس
    با عنایت به بررسی های صورت گرفته در بازار و حواشی آن و مشکلات موجود برای سرمایه گذاران در بورس که عموما ناشی از مشکلات مدیریتی است و ضمن پیگیری موضوع از قوه قضائیه خواهشمند است با مراجعه و لایک کردن این پیشنهادات که صرفا منافع مردم در آن وجود دارد زمینه پاسخگوئی و نیل به اهداف والای بورس را فراهم نمائید .
    https://www.farsnews.ir/my/c/32563

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها